روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

🔹«خدمات الکترونیک» برای تسهیل خدمات دولتی مورد نیاز شهروندان، پشت دیوار «قطع سیستم» گیر کرده است و این راه ارایه خدمت به ضدخودش تبدیل شده است.

🔹شهروندان تهرانی برای یکی از «ساده‌ترین خدمات وابسته به دولت» یعنی «تمدید اعتبار گواهینامه» موظف به حضور در دفاتر پلیس+۱۰ هستند تا مثلا با طی کوتاه‌ترین مسیر و‌کمترین زمان، بتوانند این خدمت را دریافت کنند.

🔹 اما به دلیل آنچه «قطع سیستم» در طول هفته به شهروندان گفته می‌شود، آنها مجبورند چندین بار و هر بار چند ساعت برای دریافت خدمات الکترونیکی، وقت بگذارند.

🔹 چه بسا «مراجعات سنتی به همان راهور در بلوار مرزداران مثل دهه۸۰» در این شرایط بهتر از «دولت الکترونیک» باشد.

دیدگاهتان را بنویسید