برخلاف اخبار منتشر شده از سوی رسانه های خارجی، از باشگاه استقلال خبر می رسد که این تیم در حال مذاکره برای جذب عمرو ورده و گوستاوو بلانکو است.
با وجود اعلام خبرهای ضد و نقیض و تأیید و تکذیب‌های فراوان، به نظر می‌رسد که کار حضور دو بازیکن خارجی در استقلال به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود و جواد نکونام بالاخره می‌تواند از مهره‌های خارجی مورد نظرش در ترکیب آبی‌های پایتخت بهره ببرد.
[

عمرو ورده بازیکن مصری راجا، روزهای عجیبی را سپری کرده است. این بازیکن پس از اتمام قراردادش با باشگاه قبرسی، راهی مراکش شد و به تیم کازابلانکا پیوست اما طی چند روز گذشته، در تمرینات تیمش حضور پیدا نکرده و دیروز نیز با انتشار یک استوری از خودش که روی تخت بیمارستان دراز کشیده، حسابی خبرساز شد.

طبق ادعای رسانه‌های مصری و مراکشی، این بازیکن از باشگاه راجا کازابلانکا خواسته است تا بنا به دلایل شخصی و مسائل روحی – روانی و همچنین بیماری، با جدایی او موافقت کرده و قراردادش را با این تیم فسخ کند. با این حال، چند رسانه مراکشی از مخالفت راجا با درخواست ورده خبر داده و حتی مدعی شده‌اند که این وینگر مصری امروز در تمرینات تیم شرکت می‌کند.

اما اطرافیان باشگاه استقلال درخصوص این بازیکن نظر دیگری دارند. گفته می‌شود عمرو ورده از مواضع خود عقب نشینی نکرده و امروز نیز به دنبال جلب رضایت باشگاه مراکشی و دریافت رضایت نامه، جلسه‌ای را با مدیران این باشگاه برگزار کرده تا با فسخ قرارداد، به تهران سفر کند.

دیدگاهتان را بنویسید