در اتفاقی به سابقه یک همایش برای خودروهای کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، محلی برای رقص و پایکوبی مختلط در محوطه پیست ورزشگاه آزادی شد.
بعد از برگزاری دوی نیمه ماراتن مختلط در شیراز با حضور زنان با پوشش آزاد و کناره‌گیری رییس فدراسیون دوومیدانی، حالا نوبت یک فدراسیون دیگر زیرمجموعه وزارت ورزش شد که خبرساز شود.

ماجرا از این قرار است؛ روز جمعه ۱۹ خرداد از سوی کمیته کلاسیک فدراسیون اتومبیلرانی مراسمی تحت عنوان «بزرگترین همایش فراگیر خودروهای کلاسیک» در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در آن اتفاقات جنجالی و بی سابقه‌ای رخ داد. خبر سایت فدراسیون هم حاکی از حضور بیش از 16 هزار شرکت‌کننده و 1200 خودروی کلاسیک در این شوی جذاب بود اما در کنار حرکات نمایشی ماشین و موتور ، جوانان نیز به نحو دیگری خود را نمایش دادند! حتی در فضای مجازی، مصرف مشروبات الکلی نیز گزارش شده است.

سایت فدراسیون هیچ اشاره‌ای به اتفاقات رخ داده در حاشیه و متن مراسم نکرده است؛ حضور «دی‌جی» زن و پخش موسیقی در کنار بی‌حجابی فراگیر زنان و دختران حاضر که مشغول رقص و پایکوبی شدند و حالا بعد از چند روز صدای آن مراسم با انتشار فیلمهای آن در فضای مجازی در آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید