🔹روزنامه همشهری بعد از انتشار حکم آزاده صمدی به دلیل استفاده از کلاه به جای روسری در مراسم تشییع رضا حداد، صفحه یک روزنامه خود را به طرحی کودکانه با فضای نزدیک به حکم قاضی برای صمدی اختصاص داد.

🔹حکم آزاده صمدی نه از طریق رسانه رسمی قوه قضائیه، بلکه از سوی کانال‌های افراط گرایان مذهبی‌نما منتشر شد. کانال‌های بی اصالتی که فقط عنوان رسانه را یدک می‌کشند و با انتشار چنین اطلاعاتی برای خود ثروت جمع‌آوری می‌کنند.

🔹اعضای تازه به دوران رسیده روزنامه همشهری با ذوق‌زدگی تمام و احتمالا با این تفکر که «آخ جون؛ فرصتی فراهم شد تا لگدی به سلبریتیها» بزنیم، پیشاپیش در مقام روانشناس در کنار تصویر خانم آزاده صمدی نوشتند: اختلال دوقطبی؛ بی ثباتی فکری و بیماری پنهان!

🔹اخلاق، اصل فراموش شده تازه به دوران رسیده‌های اصولگرایان است. قدرت مسحورشان کرده و فراموش کرده‌اند چندی دیگر شاید جناح مقابل به قدرت برسد.

🔹جامعه‌ای خیالی را در نظر بگیرید که بچه‌های مهد کودک نوگلان اسباب کنترل مردم را بر عهده بگیرند! اخلاق، اقتصاد، رفاه، سلامت و ارتباطات رها خواهد شد و تمام تلاش طبقه حاکم به سمت تاسیس کارخانه شکلات و اسمارتیز متمرکز خواهد شد. آموزش، پرورش و هدایت مردم فراموش خواهد شد و همه چیز با حقد و غضب پاسخ داده خواهد شد. کودک هستند دیگر. درک‌شان همین است. توقعی نیست

دیدگاهتان را بنویسید