🔹طبق اطلاعات به دست آمده از مقامات آگاه، سید مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه به‌زودی این مسئولیت را به داود منظور تحویل خواهد داد.

🔹مسعود میرکاظمی از شهریور ۱۴۰۰ تاکنون رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بوده است. میرکاظمی سازمان برنامه و بودجه را در شرایطی تحویل گرفت که بودجه ۱۴۰۰ از ناترازی جدی رنج می بُرد؛ با تلاش وی و دیگر مسئولان دولت سیزدهم، کاهش قابل توجهی در شکاف کسری بودجه در سال ۱۴۰۱ رخ داد به طوری که حدود ۹۷ درصد پیش بینی بودجه ۱۴۰۱محقق شد و برای اولین بار در چند دهه اخیر بیش از ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی پیش بینی شده در بودجه پرداخت شد.

🔹داود منظور یکی از گزینه های اصلی سکان داری سازمان برنامه و بودجه است، وی فارغ التحصیل از دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در مقطع دکتری اقتصاد با گرایش اقتصاد‌سنجی است.

🔹منظور هم اکنون رئیس سازمان امور مالیاتی است. در دوره مسئولیت وی اقدامات زیادی در حوزه سازمان مالیاتی انجام که یکی از نتایج این اقدامات، افزایش ۵۲درصدی تعداد مودیان مالیاتی و رشد 56 درصدی درآمدهای مالیاتی در سال ۱۴۰۱ بوده است. معاون برنامه سازمان برنامه و بودجه، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو از دیگر سوابق مدیریتی داود منظور است.

🔹همچنین شنیده شده قرار است محمدهادی سبحانیان از معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد به سازمان امور مالیاتی برود

دیدگاهتان را بنویسید