در پی اتفاقاتی که پس از برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک رخ داد و منجر به نامه‌نگاری فدراسیون جهانی و رد نتیجه انتخابات، عدم اعزام ملی پوشان به چند رویداد آسیایی و در نهایت عدم تأیید لایسنس (مجوز) ورزشکاران شد، چند روز قبل جلسه‌ای با حضور نمایندگان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و همچنین مسئولان سابق فدراسیون برگزار شد.
طی چند ماه اخیر گروهی که با سردمداری خانم زهرا اینچه درگاهی معتقد به باطل بودن انتخابات و غیرقانونی بودن رئیس نزدیک به حمید سجادی بودند، مجوز اعزام ژیمناست های ایران به رقابت‌های بین المللی را بستند و دود اختلاف دو طرف به چشم ورزشکاران رفت.

به نظر می‌رسد در بازی‌های آسیایی هانگژو هم ژیمناستیک ایران غایب خواهد بود چراکه بازهم اينچه درگاهی به معرفی لیست کشورمان به فدراسیون جهانی رضایت نداده است.

عمده‌ترین دلیل برگزاری جلسه اخیر، رایزنی پیرامون تأیید مجوز دو ورزشکار اعزامی به بازی‌های آسیایی توسط رئیس سابق فدراسیون بود که البته هیچ توافقی در این باره انجام نشد!

پس از این جلسه مسائل مختلفی پیرامون ابطال انتخابات و … مطرح شد. در تازه‌ترین واکنش به این اتفاقات، عابد حقدادی رئیس فدراسیون صحبت‌هایی را در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی مطرح کرده که به نظر می‌رسد قرار است اتفاقات تازه‌ای درخصوص فدراسیون رخ دهد.

حقدادی در این باره نوشته است: «باید در حل مشکلات ورزش پیش‌قدم بود. از هر تصمیم که به حل مسائل مختلف از جمله حضور مقتدرانه در بازی‌های آسیایی و سایر رویداد منجر شود، استقبال می‌کنم. طلبکار نیستم و همواره بدهکار جامعه ورزش بوده و هستم و از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهیم کرد، کما اینکه در ظاهر به ضرر این کمترین باشد. مهم، موفقیت فرزندان این سرزمین و آرامش در این رشته است. پس هر جا که لازم باشد، امثال بنده منافع ورزش کشور را به منافع شخصی و فردی گره نمی‌زنیم. الخیر فی ما وقع».

دیدگاهتان را بنویسید