🔹رئیس هیات مدیره هواپیمایی آسمان از برقراری پروازهای روزانه از مبدا تهران به مقصد کیش به صورت روزانه خبر داد.

🔹محمدحسین یوسف پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت هواپیمایی آسمان برای ارتقاء خدمت رسانی به کیشوندان و همچنین گردشگران تصریح کرد: همزمان با ایام چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی هواپیمایی آسمان، از هفته آینده شاهد برقراری پروازهای روزانه به مقصد کیش خواهیم بود.

🔹وی تصریح کرد: پروازهای روزانه از مبدا تهران به مقصد کیش برنامه ریزی شده است و امیدواریم که بتوانیم تعداد پروازها را در هر روز افزایش دهیم. همچنین پروازهای مشهد – کیش و شیراز – کیش نیز برنامه ریزی صورت گرفته و در هر هفته سه روز به این پروازها اختصاص یافته است.

🔹رئیس هیات مدیره هواپیمایی آسمان با اشاره به اینکه این اقدام با هدف توسعه گردشگری جزیره زیبای کیش و همچنین ارائه خدمات شایسته به کیشوندان انجام شده است، تصریح کرد: گردشگران و همچنین کیشوندان می توانند نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

🔹وی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به مسافران این مسیر پروازی، یک فروند هواپیمای بویینگ ۷۳۷ به مسیر تهران – کیش اختصاص یافته است.

🔹یوسف پور همچنین یادآور شد: برای ارائه خدمت به ساکنان و گردشگران جزیره قشم نیز پرواز تهران – قشم چهار روز در هفته از سوی هواپیمایی آسمان برقرار شده است و انشالله با تقویت ناوگان شاهد برقراری پروازهای روزانه به جزیره قشم خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید