بازیکن تیم فوتبال سپاهان در بازی‌های اخیر درخشش خیره‌کننده‌ای داشته است.
، تیم فوتبال سپاهان درحالی موفق شد از سد آلمالیق قزاقزستان عبور کند که رامین رضاییان ستاره این بازی بود. رامین که در دو بازی اخیر تیم ملی هم ۳ پاس گل داده بود در این بازی در نقش یک گلزن ظاهر شد و توانست ۲ گل زیبا برای سپاهان بزند. رضاییان فصل قبل عملکرد بسیار خوبی در سپاهان داشت و برخلاف دوران دومین حضورش در پرسپولیس یکی از بهترین‌های فصل قبل بود.

رامین که علاقه زیادی داشت تا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند و با پیراهن این تیم فوتبالش را به پایان برساند با مخالفت یحیی گل محمدی مواجه شد و سرمربی پرسپولیس رامین را نخواست. گل محمدی به دنبال جذب دانیال اسماعیلی فر بود و می‌خواست به جای رضاییان او را به پرسپولیس بیاورد. اتفاقی که در نهایت هم رخ داد و دانیال به جای رامین پرسپولیسی شد.

رضاییان حالا با درخشش خیره کننده خود در سپاهان این پیغام را برای گل محمدی فرستاد که در مورد او اشتباه می‌کرده است. رامین خیلی دوست داشت در پرسپولیس بماند ولی عملکرد نه چندان خوب او در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم و همچنین یکسری حواشی که داشت، باعث شد تا یحیی مخالف تمدید قرارداد او باشد و رضاییان به اجبار از پرسپولیس جدا شد و به سپاهان رفت.

دیدگاهتان را بنویسید