بعداز ساکت که باید دقیقا توضیح دهد که چه اتفاقی در نقش جهان و جلسات قبل از بازی افتاده، این مهدی تاج است که حتی اصفهانی بودنش هم باعث نشد کمی از جایگاه نایب‌رییسی‌اش استفاده کند و مانع این رای سنگین شود

رای شوک‌آور AFC علیه سپاهان بنفع سعودی‌ها/ حکم ۳برصفر، سه بازی محرومیت و ۲۰۰هزاردلار جریمه؟!

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بعداز بررسی پرونده لغو بازی سپاهان مقابل الاتحاد عربستان، حکمی شوک‌آور و سنگین علیه طرف ایرانی صادر شد.

برای تابستون 20 کیلو لاغر کن و حسابی خوش بگذرون؟ مشاوره رایگان

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرانجام دو هفته بعد از زمان وعده داده شده از سوی دبيرکل ای اف سی، و بعداز مذاکره وزرای خارجه ایران و عربستان و سپس تماس های مهدی تاج با یاسر المسحل همتای سعودی در فدراسیون این کشور، دقایقی پیش متن حکم کنفدراسیون قاره صادر شد اما نتیجه شوک آور بود و با وعده های مقامات همخوانی نداشت.
تبلیغاتشرکت سئو

نه خبری از تکرار بازی در اصفهان است و نه حتی برگزاری بازی در زمین بی‌طرف! بلکه ای اف سی همانطور که دو هفته قبل در سایت خود بازی را لغو شده اعلام بود، ضربه نهایی را امشب زد و به نفع الاتحاد عربستان سنگ تمام گذاشت.

به این ترتیب رکن قضایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی بسیار جنجالی که البته تابناک یک روز بعداز واقعه آن‌را حدس زده و اعلام کرده بود، نتیجه بازی را سه بر صفر به سود تیم مهمان یعنی الاتحاد اعلام کرد!

گویا هیچ مذاکره ای با مقامات سیاسی و فوتبالی عربستان در راستای آشتی‌های اخیر دو کشور نشده و طرف مقابل هیچ تلاشی برای برگزاری مجدد مسابقه نکرده است.

در ادامه این رای شگفت آور، باشگاه سپاهان از میزبانی سه مسابقه محروم شد و ۲۰۰ هزار دلار هم باید جریمه به این تشکیلات بپردازد!

قطعا بعداز محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان که باید دقیقا توضیح دهد که چه اتفاقی در نقش جهان و جلسات قبل از بازی افتاده است، این مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال است که حتی اصفهانی بودنش هم باعث نشد کمی از جایگاه نایب‌رییسی‌اش استفاده کند و با فشار به مقامات ارشد ای‌اف‌سی مانع این برخورد شدید با تیم محبوب همشهری هایش شود.

دیدگاهتان را بنویسید