کرباسچی فرزند آیت‌الله محمدصادق کرباسچی تهرانی از فقهای مبارز و انقلابی و وکیل امام خمینی، انقلابی و حامی امام خمینی بود و عکس او را در مدرسه حقانی نصب می‌کرد.
کاظم صدیقی مخالف انقلاب و امام خمینی بود و عکس او را پاره می‌کرد!

▪️کرباسچی دروس سطح حوزه را تمام کرده، سه سال درس خارج فقه خوانده و دانشجوی رشته ریاضی کاربردی دانشگاه تهران بود که انقلاب شد.
کرباسچی قبل از انقلاب سه بار از سوی کمیته ضدخرابکاری ساواک دستگیر و به زندان محکوم شد.

▪️اما صدیقی علاوه بر سوابق مخالفت با انقلاب و امام خمینی به تصریح مرحوم آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی عضو دفتر استفتائات امام خمینی که از او امتحان گرفته بود دروس ابتدایی‌ طلبگی در حد شرح لمعه و اصول فقه مظفر را هم خوب نخوانده است!

▪️کرباسچی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حکم امام‌خمینی نماینده ایشان در ژاندارمری و در سال ۱۳۶۱ با اصرار امام خمینی استاندار اصفهان شد و از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۷ هم شهردار تهران بود.
کرباسچی در این مدت تهران را از یک‌ ویرانه تبدیل به پایتخت ام‌القرای جهان اسلام‌ کرد و قبل از این‌که دوم خردادی بیاید و کرباسچیِ بخت‌برگشته از خاتمی حمایت کند و مغضوب شود، کل نظام به‌خدمات او افتخار می‌کرد!
ولی کرباسچی را پس از تجلیل‌های فراوان از خدمات وی بعد از حماسه دوم خرداد ۱۳۷۶ این‌گونه که در فیلم ضمیمه می‌بینید محاکمه و روانه زندان کردند!

▪️از سوی دیگر کاظم صدیقی با آن سوابق ضدانقلابی همراه با عده‌ای وارد دستگاه قضا شد و با مداحی و ترویج خرافات روز به‌روز پله‌های ترقی را طی کرد و رئیس دادگاه انتظامی قضات و امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر  و رئیس مدرسه علمیه امام خمینیِ اُزگُل تهران و … شد!

▪️همان‌طور که در فیلم ضمیمه مشاهده می‌شود پس از دوم خرداد ۱۳۷۶ کرباسچی و تعدادی از شهرداران او را بازداشت کردند و برای پیدا کردن ادله لازم، آبدارچی دفتر او را استنطاق کردند تا بگوید کرباسچی در دفتر خود در شهرداری چه نوع غذایی می‌خورده و چند پُرس غذا به دفتر او می‌رفته است؟!

▪️اما امروز که تشت رسوایی کاظم صدیقی از بام آسمان تهران، ایران و جهان افتاده و اسناد تخلفات و دروغ‌های شاخدار او در ماجرای زمین‌خواری هزار میلیارد تومانی از مدرسه علمیه امام خمینی اُزگُل منتشر شده است، نه تنها شاهد هیچ‌گونه برخوردی با او نیستیم، بلکه شاهد حمایت‌های انتحاری صداوسیما، رسانه‌های مرتزق از بیت‌المال، لشکر سایبری و محافل قدرت و ثروت از او هستیم که خواهان مواجهه مؤمنانه با تخلفات، فساد و دروغ‌های تکان‌دهنده او هستند!

▪️فیلم محاکمه کرباسچی توسط آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای را ببینید تا تفاوت برخورد با این دو طلبه مدرسه حقانی را با آن سوابق انقلابی و ضدانقلابی دریابید!

▪️تفاوت برخورد با این دو نفر با آن سوابق موجب طرح این سؤال در ذهن می‌شود:
آیا انقلاب فرزندان خود را می‌خورد یا این‌که ضدانقلاب با نفوذ در نظام برآمده از انقلاب فرزندان انقلاب را منزوی می‌کند؟!

▪️بدون تردید، کسانی که برای پیروزی انقلاب زحمت کشیده، زندان رفته و شکنجه شده‌اند برای نظام برآمده از انقلاب دل‌سوزتر از کسانی هستند که مخالف انقلاب بوده‌اند!
فرزندان انقلاب را دریابیم!

🔻کانال رسمی جدید رحمت‌اله بیگدلی:

دیدگاهتان را بنویسید