مرتضی زبردست

نود یکمین برنامه پیاده روی مدیران شرکت تام ایران خودرو صبح روز پنج شنبه، بیست و یکم اردیبهشت ماه در باملند، کنار دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس انجام شد.
پیگیری و پشتکار فرهاد واحدی، لیدر این برنامه به اضافه علاقه مندی تعدادی از سحرخیزان ثابت گروه خصوصا مهندس ایمان احتشام، قائم مقام شرکت تام، عامل مهم استمرار و انسجام ورزشی دوستان همکار است.
کسانی که ساعات کار، غذا و خواب شان مشخص و زندگی منظمی دارند هرقدر هم که با فشردگی کار مواجه شوند ضمن انطباق با شرایط خاص، چارچوب های ذهنی خود را فراموش نمی کنند.
بد نیست اشاره شود نفرات حاضر در تصویر با این که قبل از ساعت پنج صبح از خواب شیرین بهاری بیدار و نرم، نرمک از نقاط مختلف تهران راهی باملند شدند وقتی به هم رسیدند سرحال و قبراق پیاده روی دور دریاچه را شروع کردند، چند کیلومتر راه پیمایی و بعضا نرم دوی دقیقا همان تمرین هوازی بود که بدن ها را آماده حرکات سنگین تر و نهایتأ دو مسابقه جذاب هندبال و فوتبال کرد.
رویارویی دو گروه برابر یکدیگر در بهترین شکل دوستانه آن هم بدون انگیزه های پیروزی دل چسب نیست و همین هدف، کار را به جایی می رساند که عَرَق همه اعم از برنده و بازنده درآید و فراتر از آن در مرحله ریکاوری نیز صدای نفس های به شماره اُفتاده شنیده شود تا آرام، آرام به حالت اولیه برگردند و پلن پایانی صرف صبحانه است که با ذکر جزئیات یک برنامه دو ساعته ورزشی خاتمه می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید