رقابت عجیب شبکه‌های سیما برای پرکردن آنتن در هر ساعتی، یکی از انتقادات اصلی مردم در ماه مبارک رمضان و البته نوروز امسال بود.

رقابت عجیب شبکه‌های سیما برای پرکردن آنتن در هر ساعتی، یکی از انتقادات اصلی مردم در ماه مبارک رمضان و البته نوروز امسال بود.

، سال‌ها قبل که تلویزون چند شبکه محدود داشت، برای ماه مبارک، دو شبکه اصلی برنامه سحرگاهی داشتند و از مدت‌ها قبل برای آن تدارک ویژه می‌دیدند. بعدها این عدد به چهار شبکه تغییر یافت اما امروز علاوه بر شبکه‌های مختلف سیما که در رقابتی ناهماهنگ، سحرهای تلویزیون را به برنامه زنده اختصاص داده‌اند، شبکه‌های استانی نیز از قافله عقب نمانده‌اند و اغلب برنامه زنده سحرگاهی پخش می‌کنند؛ بی آنکه ماموریت‌های ذاتی هر شبکه و یا رسانه ملی به درستی در این ترافیک برنامه سحرگاهی، دیده شود.

گویی برای صداوسیما، مخاطب و مخاطب کیفی، اهمیتی ندارد و تنها پرکردن کنداکتور و بیلان کاری مهم است؛ حتی اگر مردم در استان‌های مختلف هم برنامه سحرگاهی شبکه استانی خود را تماشا نکنند و شبکه‌های ملی را ببینند!

دیدگاهتان را بنویسید