روایت دانش‌آموز مسموم مدرسه دخترانه خیام اهواز: حال بیشتر بچه‌ها بد شد؛ معلم می‌گفت دارند فیلم بازی می‌کنند
یکی از دانش‌آموزان می‌گوید: در کلاس بودیم که یک دفعه بویی شبیه مایع سفیدکننده آمد. اول معلم ما بو را حس کرد بعد کم کم حال بیشتر بچه‌ها بد شد. نفس بعضی از بچه‌ها تنگ شد و بعضی هم چشم‌هایشان شبیه کاسه خون شد اما معلم نمی‌گذاشت از کلاس بیرون بیایند و می‌گفت دارند فیلم بازی می‌کنند.

شهرک دانشگاه، مدرسه دخترانه خیام؛ اینجا جایی است که دختران دانش‌آموز اهوازی با صورت سرخ، گیج و ترسیده در حال بیرون آمدن از مدرسه هستند.

مدرسه دخترانه مقطع متوسطه اول خیام در خیابان ۳۸ دانشجو شهرک دانشگاه اهواز قرار دارد؛ دانش‌آموزان این مدرسه هم امروز (۱۴ اسفندماه) در ادامه مسمومیت‌های سریالی مدارس، دچار مسمومیت شده‌اند. از سر خیابان که تا مدرسه ۱۰-۲۰ متر فاصله دارد، بویی شبیه گاز به مشام می‌رسد و سینه را سوز می‌دهد. هر چه به مدرسه نزدیک‌تر می‌شویم بو تند و تیزتر می‌شود.

حدود ساعت ۱۱ صبح است. اطراف مدرسه شلوغ است؛ از سر کوچه تا مدرسه، زنان و مردان زیادی ایستاده‌اند؛ خودروهای پلیس و امنیتی سر خیابان اصلی و در مجاورت مدرسه ایستاده و از ورود خودروها به جز خودروهای اورژانس به خیابان مدرسه جلوگیری می‌کنند. سه دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس جلوی در مدرسه و دو آمبولانس در مدرسه مستقر شده‌اند.

از بلوار اصلی تا کوچه‌های اطراف، همه در مورد مسمومیت دانش‌آموزان یک مدرسه حرف می‌زنند. راننده‌ای رد می‌شود و می‌گوید: “بالاخره مسمومیت‌ها به اهواز هم رسید.”

دیدگاهتان را بنویسید