همشهری نوشت:

🔹این روزها شاهد یک پدیده عجیب در کوچه و خیابان‌های تهران هستیم. اداره چندین وانت از سوی یک نفر موضوعی است که نشان می‌دهد حضور پررنگ وانت‌ها با بار میوه و سبزیجات در شهر اتفاقی نیست.

معاون فنی و اجرایی شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران:

🔹لیدرها ده‌ها وانت را در مناطق تهران قرار می‌دهند و زمانی که نیروهای ما می‌خواهند اقدام به جمع‌آوری این وانتی‌ها کنند، همه به یکدیگر خبر می‌دهند و با هم هماهنگ می‌شوند و به‌محض حضور نیروهای معبربان، با قمه به زد و خورد دست می‌زنند.

🔹ما برای جمع‌آوری این دسته از وانتی‌ها که با حمایت لیدرهایشان به فعالیت می‌پردازند، برنامه جدی داریم و این موضوع را از طریق طرح‌های مختلف در خیابان‌هایی همچون زهدی، امام‌خمینی، شهرزاد، شمشیری، عجب گل، نظام‌آباد، خیابان ری، استاد حسن بنا و… پیگیری می‌کنیم.

🔹در برخورد با این مافیا نیز با مشکلات خاصی روبه‌رو هستیم؛ به‌عنوان مثال در یکی از خیابان‌های تهران زمانی که با چند لیدر برخورد کردیم و دستور جمع‌آوری دادیم، شاهد بودیم که مافیای وانتی‌ها دستور داد تا شبانه به شهرداری ناحیه حمله کنند و با نیروهای خدمات شهری درگیر شدند.

🔹تمام تلاش ما این است که با این لیدرها درگیر نشویم، اما اکثر پیگیری‌های ما برای ساماندهی وانتی‌ها با درگیری از سوی لیدرها همراه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید