خسرو کفیلی

برای رکوردشکنی به رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در مکزیک نمی روم .
علیرضا یوسفی ملی پوش دسته فوق سنگین تیم وزنه برداری جوانان ایران که بزودی در معیت تیم کشورمان به مکزیک محل برگزاری رقابتهای جهانی اعزام خواهد شد ، با بیان این مطلب گفت : هدف من از شرکت در این مسابقات رکوردشکنی نیست بلکه من در این مسابقات شرکت می کنم که بتوانم مدال طلا را کسب کنم .
با توجه به اینکه به تازگی از بند یک مصدومیت سنگین رهایی یافته ام قصد ندارم ریسک کرده و به رکوردشکنی در رقابتهای جهانی بپردازم و تنها می روم که با کسب مدال طلا بازگردم.
او در باره میزان آمادگی اش برای شرکت در رقابتهای جهانی مکزیک اظهارداشت : طبق هماهنگی های به عمل آمده با مسوولان فدراسیون وزنه برداری و کادر فنی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران با توجه به اینکه می بایست تحت نظر پزشکان تمرینات را انجام دهم ، تمریناتم را به تنهایی در قائمشهر انجام دادم و در چند روز آینده به جمع ملی پوشان جوان کشورمان اضافه خواهم شد تا در معیت این تیم عازم مکزیک شوم .
اکنون در آمادگی نسبتا خوبی بسر می برم و آماده شرکت در رقابتهای جهانی هستم .
او در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه شرکت در مسابقات جهانی جوانان موجب تشدید مصدومیتش نخواهد شد ، اظهارداشت : طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است در این مسابقات کادر فنی تیم ملی وزنه هایی را انتخاب کنند که من تنها به مدال طلا دست یابم ، نه وزنه هایی که موجب تشدید آسیب دیدگی ام شود.
ملی پوش وزنه برداری ایران که در اردیبهشت ماه گذشته و در رقابتهای آسیایی کره جنوبی از ناحیه دست دچار مصدومیت شد ، اظهارداشت : همین آسیب دیدگی سبب شد که شرکت در بازی های المپیک پاریس را از دست بدهم چرا که این مصدومیت مانع از حضورم در رقابتهای جهانی ریاض که مهمترین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس بود.
اکنون که شرکت در بازی های المپیک پاریس را از دست دادم و دیگر امیدی برای شرکت در این رویداد مهم را ندارم تنها در اندیشه آن هستم که در رقابتهای مختلف برای کشورم افتخار کسب کنم .
یوسفی به تقویم فدراسیون وزنه برداری که در آن قرار است تیم ملی وزنه برداری کشورمان در بازی های داخل سالن قهرمانی آسیا در تایلند ، رقابتهای بین المللی قطر و پیکارهای قهرمانی آسیا در ازبکستان شرکت کند اشاره کرد و گفت : تصمیم گیری در خصوص چگونگی حضورم در این مسابقات بستگی به نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران دارد ، هر تصمیمی که این کادر بگیرد انجام خواهم داد.
ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران که برای پوشیدن دوبنده تیم کشورمان رقابت سختی با علی داودی و آیت شریفی دارد ، در باره وضعیت حریفانش گفت : شریفی بسان من در قائمشهر تمرین می کند ، این وزنه بردار پس از بازگشت از هانگ ژو اندکی مصدومیت دارد و پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت تمریناتش را آغاز کرده است و داودی نیز امکان دارد که در هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران وزنه بزند.
اودر پایان در باره عدم حضورش در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران اظهارداشت : با توجه به مبلغ اندک قرارداد وزنه برداران تصمیم گرفتم در این فصل حضور نداشته باشم .

دیدگاهتان را بنویسید