رییس مرکز تحقیقات صدا و سیما: 🔹مصرف رسانههای اجتماعی در ده سال اخیر از ۴۲ درصد به ۶۷ درصد رسیده است و افراد، خصوصا نوجوانها نه تنها صداوسیما، بلکه شبکههای ماهوارهای هم تماشا نمیکنند و سبد مصرف آنان به سمت فضای مجازی رفته است.
رییس مرکز تحقیقات صدا و سیما:
🔹مصرف رسانههای اجتماعی در ده سال اخیر از ۴۲ درصد به ۶۷ درصد رسیده است و افراد، خصوصا نوجوانها نه تنها صداوسیما، بلکه شبکههای ماهوارهای هم تماشا نمیکنند و سبد مصرف آنان به سمت فضای مجازی رفته است.