انتشار ویدئویی از سریال تازه یک پلتفرم در فضای مجازی خبرساز شد

🔹اخیرا تیزر یک سریال جدید نمایش خانگی که یک کلوپ شبانه را نشان می‌دهد و زنان به راحتی در آن در حال رقص هستند، در شبکه‌های اجتماعی به عنوان تبلیغ سریال جدید یک پلتفرم منتشر شده است.

🔹از سوی دیگر، چندی قبل مدیر روابط عمومی ساترا در اعتراض به پخش تصاویر خشن و عریان یک سریال پربیننده و محبوب و همچنین الگوسازی کشیدن سیگار در آن سریال، گفته بود با تعامل مشکلات را حل کردیم در حالی که خبرنگاران نسبت به ابلاغیه قوانین ساترا و عدم اجرای آن در مورد آن سریال انتقادات شدیدی مطرح کرده بودند.

🔹به این دو اضافه کنید سکانس‌هایی از یک رئالیتی شو که در آن بازیگران دیالوگ‌هایی را رد و بدل می‌کنند که یک صدم آن در «رهایم کن» جنجالی هم نیست! در واقع دو نمونه فوق در کنار نمونه‌های دیگری از سریال‌های نمایش خانگی، تنها و تنها یک نکته را به ذهن متبادر می‌سازد و آن اینکه «ساترا» با نمایش خانگی کاری ندارد و فقط یک پلتفرم برایش مساله است! 

🔹شاید استراتژی این باشد که ساترا «برادر بزرگتر» را می‌زند تا باقی حساب کار دستشان بیاید! برای همین بخاطر آن صحنه‌ها و این تیزر و حتی نمایش اختلاط دختر و پسر در یک سریال جدید یک پلتفرم دیگر، نه تنها بیانیه نمی‌دهد، بلکه شکایت هم نمی‌کند.

🔹داستان به اینجا هم ختم نمی‌شود چرا که ساترا می‌داند در نهادهای حاکمیتی جایی برای عرض اندام ندارد، مجلس آن را به رسمیت نشناخته و زرنگ‌بازی اش را برای بودجه «رد کرده»، قوه قضائیه شکایتش را به خاطر نداشتن قانون وارد ندانسته و شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی هم خیلی او را بازی نمی‌دهد و …پس بهترین کار فضاسازی رسانه‌ای علیه “پلتفرم جنجالی” است؛ بهتر است همیشه مظلوم نمایی کند و به آن پلتفرم حمله کند و در کنارش با سایر پلتفرم‌ها سازش کند و حتی زیر سبیلی همه چیز را نبیند و هر روز هم خبر مجوزهای متعدد را منتشر کند…

🔹دم خروس حالا با این ویدئوی عجیب، آن محتوای فوق العاده خشن و همچنین رئالیتی شوی جنجالی و یا آن تاک‌شوی نوروزی که گویا برای همیشه و بدون سروصدا به انبار رفته است، بدجوری بیرون زده…ماجرا یک دشمنی شخصی و یکطرفه است و نه نظارت بر فضای مجازی!

دیدگاهتان را بنویسید