تهیه‌کننده سریال «آکتور»: بعد از سه ماه از ارسال سریال برای ارائه نظر ساترا، هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم

🔹چند ماه قبل همراه با نویسنده و کارگردان سریال «آکتور»، به مجموعه ساترا رفتیم و در حضور معاونان و نماینده شورای بازبینی، شرح کاملی از قصه و سریال ارائه کردیم. در این جلسه به طور مفصل به سوالات و ابهامات مدنظر ساترا پاسخ دادیم و توافق کردیم با توجه به تداوم فیلمبرداری سریال، سه قسمت از سریال را برای بازبینی در اختیارشان قرار دهیم.

🔹در کمال تعجب روز گذشته نامه‌ای به دستم رسید که گویی در آن جلسه هیچ گفتگو و مذاکره‌ای صورت نگرفته و ساترا خطاب به مدیر فیلیمو بار دیگر تمام مباحث مطرح شده در آن جلسه را به عنوان سوال و مطالبه مطرح کرده است!

🔹علاوه بر توافق صورت گرفته، سه قسمت و بیش از ۳۰۰ دقیقه راش سریال (حدودا بیش از ۶ قسمت) سه ماه است که در اختیار ساترا بوده و همچنان هیچ اصلاحیه‌ و نظری به ما منتقل نشده و این در حالی است که سریال آکتور موافقت اصولی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد و مشکل پروانه ساخت هم ندارد.

🔹به نظر می‌رسد بنای ساترا همراهی با شبکه نمایش خانگی و صنعت سینما نیست؛ برای همین هم در نامه جدید برخلاف تعامل صورت گرفته، ارسال هفت قسمت دیگر را درخواست کرده‌اند که یعنی هم نسبت به فرایندهای تولید، تسلطی ندارند و هم ظاهرا بیش از آنکه دنبال تعامل باشند دنبال مانع‌تراشی برای پخش و تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی هستند و این رویه برای تمام تولیدات شبکه نمایش خانگی و همه پلتفرم‌ها به صورت مستمر اتفاق می‌افتد.

🔹سریال «آکتور» اولین تجربه ساخت سریال نیما جاویدی است که قرار است از دو پلتفرم شبکه نمایش خانگی پخش شود.

دیدگاهتان را بنویسید