آن طور که از شواهد و قرائن برمی آید یحیی گل محمدی قصد ندارد ستاره جوان خودش را برای بازی های آسیایی هانگژو در اختیار تیم امید بگذارد. ماجرا از این قرار است که تیم امید ایران این روزها در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ و البته انتخابی المپیک ۲۰۲۴ حاضر است و شاگردان رضا عنایتی بعد از شکست دادن تیم امید هنگ‌کنگ حالا امروز باید به مصاف تیم امید افغانستان بروند و سپس خود را برای انجام دیدار نهایی مقابل تیم امید ازبکستان آماده کنند. بعد از انجام مسابقه سوم، ماموریت شاگردان عنایتی در این رقابت‌ها به پایان می‌رسد که آن‌ها امیدوارند بتوانند جواز حضور در جام ملت‌های آسیا را به‌دست آورند.
[

امیدهای فوتبال ایران بعد از پایان کارشان در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ باید بلافاصله برای حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو آماده شوند؛ آن‌هم در حالی‌که شاگردان عنایتی با تیم‌های مغولستان، عربستان و ویتنام همگروه شده‌اند و براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده در روزهای ۲۸ شهریور، ۳۰ شهریور و ۲ مهر، مسابقات تیم امید ایران در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی برگزار خواهد شد و در صورت کسب موفقیت شاگردان عنایتی باید خود را برای حضور در ادامه مسابقات مهیا کنند.

پرسپولیس در اردوی تیم امید ایران دو نماینده دارد؛ محمدمهدی احمدی و یاسین سلمانی. سلمانی نقش کلیدی در ترکیب تیم امید دارد و به عنوان کاپیتان انجام وظیفه می‌کند. او که این روزها در جمع شاگردان رضا عنایتی حضور دارد، باید خود را برای بازگشت زودهنگام به اردوی تیم باشگاهی‌اش آماده کند و آن‌طور که مشخص است اینکه پرسپولیسی‌ها قصد ندارند برای بازی‌های آسیایی، سلمانی را در اختیار تیم امید قرار بدهند و او باید در جمع سرخ‌پوشان پایتخت حضور یابد.

باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل در اطلاعیه این مسئله را تایید کرد و توضیح داد: «یاسین سلمانی پس از همراهی تیم ملی المپیک ایران در مرحله مقدماتی و انجام بازی سوم برابر ازبکستان از ۲۲ شهریور به تمرینات پرسپولیس باز می‌گردد تا برای بازی با النصر از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده شود». سرخ‌پوشان پایتخت ۲۸ شهریورماه باید به مصاف النصر عربستان بروند و در همان روز، تیم امید ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف تیم امید عربستان خواهد رفت!

همچنین روز ۱۱ مهر هم پرسپولیس باید در قطر به مصاف تیم الدحیل این کشور برود و یحیی گل‌محمدی به یاسین سلمانی نیاز دارد. از طرفی رضا عنایتی نیز به شدت روی یاسین سلمانی کاپیتان خودش حساب باز کرده است

دیدگاهتان را بنویسید