سخنگوی دولت در بخشی از نشست سیاسی دانشجویان «طرح ولایت» دانشگاه شهید بهشتی، گفت: ۱۰ سال پیش رئیس جمهور وقت اعلام می‌کند دولت مسئول بهشت و جهنم مردم نیست؛ نتیجه این نگاه در ذهن دولتمرد هشت تا ۱۰ سال بعد در کف خیابان‌ها و در اغتشاشات دیده می‌شود.

سخنگوی دولت گفت: اگر امروز درگیر جنگ ترکیبی و در ابعاد مختلف هستیم پس اقتضائات زندگی ما هم باید جنگی و مخصوص دوره نبرد باشد.
علی بهادری جهرمی در بخشی از نشست سیاسی دانشجویان «طرح ولایت» دانشگاه شهید بهشتی، گفت: ۱۰ سال پیش رئیس جمهور وقت اعلام می‌کند دولت مسئول بهشت و جهنم مردم نیست؛ نتیجه این نگاه در ذهن دولتمرد هشت تا ۱۰ سال بعد در کف خیابان‌ها و در اغتشاشات دیده می‌شود.

به نوشته ایسنا، بهادری جهرمی در بخش دیگری از این نشست با بیان این‌که «دشمن تمام‌قد تمرکز می‌کند تا کشور را به سمت فروپاشی، تجزیه و پسرفت ببرد»، اظهار کرد: دشمن در بعد سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک می‌خواهد به ما ضربه بزند. ما بچه‌حزب‌اللهی‌ها شنیده‌ایم و می‌گوییم جنگ ترکیبی، جنگ رسانه‌ای، جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی است ولی حواس‌مان نیست اگر جنگ است پس اقتضائات زندگی ما هم باید اقتضائات جنگی و دوره نبرد باشد. آرامش نمی‌شود در صحنه نبرد داشت. خواب نباید داشته باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار حلوا خیر کردن وسط صحنه نبرد نداشته باشیم؛ جنگ است. دشمن ضربه می‌زند و ما هم ضربه می‌زنیم، یکی می‌زند و ما هم یکی می‌زنیم، دشمن اگر یک ضربه بزند ۱۰ ضربه می‌خورد ولی برای ایجاد خطای محاسباتی در ما، آن یک ضربه که زده را به روش‌های مختلف صد ضربه نشان می‌دهد و آن ۱۰ ضربه‌ای که خورده را به گونه‌ای تحریف می‌کند که اصلاً متوجه نشویم او ضربه خورده است.

سخنگوی دولت یادآور شد: تا دو سال پیش جدول روزانه، هفتگی و ماهانه قطع برق می‌دادند. برق صنایع که قطع می‌شد به کنار، برق خانگی هم جدول قطعی روزانه دوبار تا سه‌بار هم داشت. نه به دلیل حوادث که به دلیل این که می‌گفتند برق نداریم.

وی تصریح کرد: چه می‌شود که امروز با وجود این‌که ۸ هزار مگاوات مصرف برق افزایش پیدا کرده اما جدول قطعی برق خانگی نداریم؟ میانگین تولید برق در دولت قبلی حدود ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ مگاوات در سال بوده است. یعنی اگر با سرعت قبل تولید برق داشتیم الان چندین‌برابر گذشته قطع برق را شاهد بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید