سخنگوی فراجا: ارسال ۳۵۰۰ پیامک کشف حجاب به واحد‌های صنفی/ پلمب ۱۵۶ مغازه و تالارباغ/ برخورد پلیس با معدود افرادی که گویا از کره‌ای دیگر آمده‌اند
طی ۲۴ ساعت گذشته ، چندصد مورد کشف حجاب در خودرو توسط ناظرین پلیس ثبت و از طریق پیامک به اطلاع صاحبان خودرو رسیده است. ۳۵۰۰ پیامک در راستای رعایت قوانین و ضوابط اجتماعی و نظارت بر پوشش متصدیان به واحدهای صنفی ارسال شده که منجر به اخذ ۵۳۲ تعهد الکترونیکی شده است.
سخنگوی فراجا در اولین اظهارنظر رسمی پس از اجرای طرح سراسری عفاف و حجاب در کشور از ارسال چندصد پیامک کشف حجاب در خودرو و ۳۵۰۰ پیامک رعایت قوانین برای واحدهای صنفی خبر داد.
، از شنبه که طرح سراسری عفاف و حجاب از سوی پلیس کلید خورده است، تاکنون اظهارات زیادی درباره این طرح و نحوه اجرای آن مطرح شده است. حالا اولین واکنش رسمی پس از اجرای این طرح را سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا مطرح کرده است. او با بیان اینکه «بی شک رعایت قوانین و ارزشهای ایرانی- اسلامی، نقطه مشترک قاطبه مردم فهیم کشور است»، گفت:‌«بانوان و دختران محترم بر اساس مسئولیت اجتماعی و تکلیف ایمانی، انسانی و شهروندی خویش برای جلوگیری از رواج ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقاء سلامت روان جامعه نسبت به رعایت پوشش مناسب و در شأن و منزلتشان، اقدام می‌کنند و ما یقین داریم همه شهروندان ضمن عمل به توصیه‌های پلیسِ، خودشان و دیگر سازمان‌های متولی فرهنگ عمومی در خصوص رعایت حجاب، در مشی و رفتارشان حامی و مروجِ روح معنویتِ و پوشش هنجارمند درجامعه هستند.»

دیدگاهتان را بنویسید