سرمربی تیم النصر عربستان گفت: رونالدو در دیدار برابر پرسپولیس آماده است تا به تعداد گل‌هایش اضافه کند و بهترین عملکرد را داشته باشد.

فک میکنی زانو دردت دیگه خوب نمیشه؟ (شمارتو وارد کن)
، لوئیس کاسترو در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان گفت: این اولین بازی ما در مسابقات امسال است که قطعاً بازی راحتی نخواهد بود. با تیم بسیار بزرگی بازی داریم. ما (النصر و پرسپولیس) دو شانس اول و قوی‌ترین تیم‌های گروه هستیم و خیلی خوب خودمان را آماده بازی کرده‌ایم. اخیراً بازی داشتیم و کمی خسته‌ایم، اما آماده بازی با پرسپولیس هستیم.

وی در مورد تأثیر بالای کریستیانو رونالدو روی گل‌های النصر و اینکه چنین نکته‌ای می‌تواند نقطه‌ای تاریک برای تیمش به شمار برود، تصریح کرد: همه می‌دانند رونالدو بازیکنی بزرگ است و تأثیر زیادی در بازی‌های اخیر داشته است. او در دیدار قبلی هم سختکوش بود و عملکرد بسیار خوبی داشت. رونالدو آماده است تا به تعداد گل‌هایش اضافه کند و بهترین عملکرد را داشته باشد. از این دید به حضور رونالدو نگاه می‌کنیم.

سرمربی النصر در پاسخ به این پرسش که آیا اسامی پنج بازیکن خارجی تیمش برای دیدار با پرسپولیس مشخص شده یا خیر، گفت: روی 12 بازیکن خارجی برای این مسابقه نظر داشتیم که آنها در روند ریکاوری بودند. هفت بازیکن خارجی به ایران آوردیم تا از پنج نفر استفاده کنیم که اسامی آنها هنوز نهایی نشده و بعداً در این باره تصمیم می‌گیریم.

کاسترو درباره غیبت هواداران پرسپولیس در این مسابقه گفت: برگزاری بازی با هواداران بهترین حالت است، اما در دوران کرونا هم بدون تماشاگر بازی کردیم. همچنین با وجود اینکه هواداران النصر در این مسابقه حضور ندارند، انرژی آنها پشت ماست و النصر را در خانه تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: در پایان از امنیت و حس میهمان‌نوازی که به ما القا شده، تشکر می‌کنم. امیدوارم این حس را با خاطره خوب همراه کنیم، کشور شما را فارغ از اتفاقات رخ داده در زمین ترک کنیم و بگوییم ایرانی‌ها دیوانه‌وار عاشق فوتبال هستند. هواداران النصر نیز همین شرایط را دارند و فوتبال را با هیجان دنبال می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید