شهروز همایونفرمنش، بازیکن تیم‌ملی والیبال ایران که فعلا وضعیت صدور ویزایش ازسوی آمریکایی‌ها مشخص نیست، گفت:

🔹بدون شک این موضوع و رفتار آمریکایی‌ها در روحیه بازیکنان ایران تاثیرگذار است. درحال‌حاضر تکلیف من و محمد ولی‌زاده به‌عنوان بازیکن‌های تیم مشخص نیست. ما نمی‌دانیم روز دوشنبه به تهران می‌رویم یا به آمریکا. چطور می‌توانیم با این شرایط روی تمرین تمرکز کنیم؟

🔹بدون‌شک اقدام آمریکا جای سوال دارد. من ترجیح می‌دهم در زمین والیبال نتیجه را رقم بزنیم اما ظاهرا آمریکایی‌ها ترجیح می‌دهند بیرون زمین نتیجه را رقم بزنند. این با سیاست‌های ورزش در تضاد است. ما برای هفته‌سوم لیگ ملت‌ها، آماده‌تر از دوهفته قبل هستیم.

🔹ماه‌هاست برای این مسابقات تمرین می‌کنیم اما الان نمی‌دانیم باید به زمین برویم یا به خانه. جالب است بدانید سرمربی ما حتی اگر ویزا بگیرد تنها دوساعت قبل از اولین بازی به آمریکا می‌رسد. او چطور می‌تواند در این زمان کم، تیم حریف را آنالیز کند؟ چطور می‌تواند تاکتیک‌های مدنظرش را طراحی کند؟

🔹 از همه اینها مهمتر اینکه، الان بخشی از تیم‌ملی در راه آمریکاست، بخشی در فرانکفورت است و بخش دیگری ریجکت‌شده و نمی‌توانند در مسابقات باشند و بخش دیگری هم در تهران بوده و به‌زودی به سایر بازیکنان ملحق می‌شوند. آیا این رسم مهمان‌نوازی است؟

🔹من دوره سربازی‌ام را در ناجا پشت‌سر گذاشته‌ام اما فکر نمی‌کنم این موضوع تاثیری بر صدور یا عدم‌صدور ویزا داشته باشد. موضوع اصلی این است که دلیل خاصی برای تایید یا رد درخواست ویزا اعلام نمی‌شود. فقط می‌گویند موافقت کردیم یا نکردیم، اما چرا موافقت نشده؟ نمی‌دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید