🔹احسان ناظم‌بکائی در روزنامه شرق نوشت: «گناه فرشته» چندین برگ برنده در مسیر دیده شدن دارد. شاخص‌ترین آنها، چیدمان بازیگران است. شهاب حسینی همیشه درخشان که چنان در نقش فرو می‌رود و آن را باور می‌کند که مخاطب هم گریزی از همراهی با او ندارد.

🔹پورعابدینی که بین آقازاده و گناه فرشته، شکارچی سیمرغ شد، با تجربه‌هایی متفاوت نقش متهم به قتل را بازی می‌کند. نکته مهم رویارویی او و حسینی است و پردیس در صحنه‌های دونفره به خوبی پا به پای پارتنر کاربلدش گام بر می‌دارد.

🔹خوش ساخت بودن گناه فرشته، برگ برنده دیگر است. عنقا با تجربه فراوان در نوشتن و روزنامه‌نگاری و با آنالیز مخاطبان، رگ خواب بیننده را به دست گرفته. او می‌داند مخاطب پلتفرم چه می‌خواهد ببیند و برای همین، خوراک خاص ذائقه او می‌سازد.

🔹صحنه‌های قتل‌ها چنان عریان و خشن هستند که اجرای آنها حیرت آور است. همچون صحنه‌های قتل پورعابدینی و آقایی در آقازاده که هنوز در ذهن‌ها حک شده.

🔹اینکه سازنده‌ای بداند برای چه مخاطبی، چه چیزی بسازد، خودش هنری مهم به شمار می‌آید. ایجاد بالانس و تعادل میان بازی‌ها را هم باید برگ برنده دیگری دانست.

دیدگاهتان را بنویسید