روابط عمومی بانک‌ ملی‌ ایران از استقبال خوب مردم از طرح ویژه «مهربانی ملی» در قالب «وام قرض‌الحسنه» با فقط «یک ضامن» خبر داد.

به گزارش عصر ایران در طرح «مهربانی ملی» بانک‌ ملی‌ ایران، مشتریان با افتتاح حساب ویژه این طرح می‌توانند براساس میانگین کارکرد حسابشان، وام قرض‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان دریافت کنند.

علیرضا مجیدی، رئیس شعبه میدان امام حسین(ع) تهران با اشاره به طرح جدید وام قرض‌الحسنه مهربانی ملی تاکید کرد: طرح مهربانی بانک ملی نیاز به سپرده‌گذاری ثابت ندارد و پرداخت وام بر اساس میانگین کارکرد حساب مشتریان است و هیچ مبلغی پیش از دریافت وام و یا پس از دریافت آن، در حساب مشتریان مسدود نخواهد شد.»

متقاضیان طرح مهربانی می‌توانند با مراجعه به سایت بانک ملی و استفاده از محاسبه‌گر اختصاصی، جزئیات دریافت وام را باتوجه به نیاز و شرایطشان بررسی کنند. از ویژگی‌های مهم این طرح، کارمزد  ۴ درصد این وام و امکان انتخاب نحوه بازپرداخت توسط خود مشتری از ۶ تا ۶۰ ماه است.
از دیگر مزایای طرح مهربانی می‌توان به وجود تنها یک ضامن اشاره کرد.

متقاضیان دریافت وام مهربانی، باید حساب قرض‌الحسنه طرح مهربانی ملی را به صورت حضوری در شعب بانک‌ ملی در سراسر ایران و یا به‌ صورت غیرحضوری در سامانه و اپلیکیشن بام افتتاح کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت و کانال‌های رسمی اطلاع‌رسانی بانک‌ملی‌ایران مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید