سقوط دوباره دلار به کانال ۴۸ هزار تومان

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۳۲۵ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۵۶۸ تومان اعلام شد.
صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، نرخ دلار صرافی ملی امروز ۴۱ هزار و ۳۲۵ تومان و یورو ۴۵ هزار و ۲۳۵ تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۵۶۸ تومان اعلام شده است. دلار در بازار آزاد هم امروز در نیمه دوم کانال ۴۸ هزار تومان در حال مبادله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال که هفته میلادی را با ۷۶ دلار و ۲۶ سنت در هر بشکه به پایان برده بود، امروز و در شروع هفته، با یک سنت افزایش به ۷۶ دلار و ۲۷ سنت در هر بشکه رسید. هر اونس فلز زرد نیز با اندکی افزایش نسبت به هفته قبل، با ۱۹۵۸ دلار و ۴۹ سنت هفته میلادی را آغاز کرده است.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، سکه امامی با ۵۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۲۸ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان رسید. ربع سکه اما امروز هم بدون تغییر ماند و با همان قیمت ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در حال مبادله است.

طلای ۱۸ عیار هم امروز با قیمت ۲ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان در حال خرید و فروش است که نسبت به روز گذشته ۳۸ هزار و ۱۰۰ تومان کاهش نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید