🔹۲ پسر جوان پیکر نیمه‌جان دختر نوجوانی را روی دست به بیمارستان رساندند و گریختند اما دختر ساعاتی بعد جان باخت. هنوز چند ساعت از این ماجرا سپری نشده بود که نیروی انتظامی فرهاد را در بولوار شاهنامه به دام انداختند و تلاش‌ها برای دستگیری رضا، جوان دیگر همراه وی، ادامه یافت تا اینکه روز گذشته رضا نیز خود را به کلانتری معرفی کرد و تحت بازجویی قرار گرفت.

فرهاد:
🔹من با دختری به نام مهشید ارتباط عاشقانه داشتم که دوست دختری به نام شیرین بود. شیرین از دوست‌پسر قبلی خود جدا شده و به همین خاطر تألمات روحی داشت ولی با یکی از دوستان من به نام فرهاد ارتباط داشت.

🔹در یک لحظه او پنجره سوئیت را باز کرد. ابتدا فکر کردیم به خاطر مصرف مشروب حال جسمی خوبی ندارد ولی ناگهان خود را پایین انداخت و ما که وحشت زده بودیم سراسیمه به داخل خیابان رفتیم و او را روی دستمان گرفتیم و به مرکز درمانی بردیم.

🔹روز گذشته هر دو متهم این پرونده (فرهاد و رضا) با دستور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به محل وقوع این حادثه تلخ هدایت شدند و در حالی به تشریح جزئیات ماجرای «لانه کثیف» پرداختند که سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی مشهد) نیز حضور داشت.

🔹پس از انجام تحقیقات میدانی، ۲ متهم مذکور برای بررسی‌های بیشتر درباره این ماجرای تاسفبار بازداشت شدند و مالک ساختمان نیز به شعبه ویژه قتل عمد احضار شد.

دیدگاهتان را بنویسید