هیچ ادعایی مبنی بر بی اشتباه بودن خود ندارم

حسین سلاح ورزی، رییس اتاق بازرگانی در مورد حواشی پیش آمده حول انتخابات اخیر اتاق بازرگانی اعلام موضع کرد، او گفت: جرات اصلاح اشتباه خود را دارم

🔹این موضوع که گفته می شود انتخاب حسین سلاح‌ورزی حاوی یک پیام سیاسی از سوی فعالان بخش خصوصی به دولت است، تفسیری مصادره به مطلوب و به زعم من خدعه و نیرنگ بدخواهان کشور برای ایجاد شکاف میان فعالان بخش خصوصی و ارکان نظام حکمرانی است.

🔹باید صادقانه بگویم موضع‌گیری سیاسی، آدمی از جنس سیاست می‌خواهد هر چند در گذشته چند موضع نه از جنس سیاست و به‌زعم خود موضع اجتماعی و تلنگری برای جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه گرفتم که امروز حاشیه‌ای جهت خدمت به اعتماد جمع بزرگی از فعالان حوزه تجارت و بازرگانی ایجاد کرده است.

🔹طبیعی است بنده هیچ ادعایی مبنی بر بی‌اشتباه بودن خود ندارم و ازقضا در عمل نشان داده‌ام که جرئت اصلاح اشتباه را دارم. سعی دارم در جهت خدمت به مردم ارزشمند کشورم، فعالان اقتصادی و ایران عزیز زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای بلند امام و مقام معظم رهبری به خدمت ادامه دهم اما گویا برخی به‌دنبال اصلاح و یا مفهومی که شعارش را می‌دهند نیستند، بلکه پیگیر مسائل فرعی و حاشیه‌ای هستند.

🔹بنده به‌عنوان منتخب تجار و بازرگانان در دو انتخابات استانی و کشوری ، رأی آورده‌ام و به‌پاس حرمت و اعتمادی که به بنده شده، خود را موظف به رعایت اعتماد این عزیزان و مردم کشورم می‌دانم. برای نهاد انتخابات و رأی مردم، حرمت و ارزش قائلم و آشنا به حقوق و تکالیف این جایگاه نیز هستم.

🔹برای انجام بهتر تکالیف، مصمم هستم با عبور از حواشی،کارنامه‌ای از خود بجا بگذارم که ولو ذره‌ای مسائل مردم و اعضای اتاق بازرگانی را بهبود بخشد. چنانچه تعامل سازنده‌ای بین نهادهای دولتی و ارکان حاکمیتی با اتاق بازرگانی وجود داشته باشد، می‌توانيم آن را به‌عنوان موتور محرکه تولید و تجارت در کشور درنظر بگیریم و اگر اتاق به‌مثابه یک رقیب یا مانع انگاشته شود، این پیش‌روندگی ضعیف و ضعیف‌تر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید