🔹بازار فروش اغذیه در مسابقات ورزشی یکی از دا‌غ‌ترین بازارهاست. البته در اقتصاد ایران که به تولید زیان عادت دارد غفلت از این بازار پرسود چندان عجیب نیست.

🔹در حالی که در بسیاری کشورها، کترینگ‌های ورزشگاهی مکانی برای شناساندن مزه‌های جدید هستند، در ایران طیفی از دستفروشان این صنعت را با ساندویچ‌هایی گران و بی‌کیفیت اداره می‌کنند.

🔹 آیا دستفروشان تنها در ایران بازار دارند؟ پاسخ منفی است. در ایران سهم باشگاه‌هایی که هنوز بر سر حق پخش تلویزیونی در جدال با صداوسیما هستند و در عین حال زیان‌ده محسوب می‌شوند از این صنعت چیست؟ هیچ.

🔹 اینجا هم سود به کسانی می‌رسد که ربطی به باشگاه و بیننده ندارند. مثل دلالی که میان تولیدکننده و مصرف کننده‌ی خودرو یا بسیاری از کالاها ایستاده است.

دیدگاهتان را بنویسید