سورپرایز یارانه‌ای 15 شهریور رئیسی برای این دهک‌ها | واریز 2 یارانه معیشتی امشب بحساب مردم

جزئیات طرح جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران برای پرداخت یارانه معیشتی تازه به این خانوارها منتشر شد.

تاریخ واریز یارانه معیشتی شهریورماه مشخص شد. یارانه معیشتی چند سالی است که پرداخت میشود. یارانه معیشتی تنها به برخی از افراد تعلق می گیرد. یارانه معیشتی رقم چندانی ندارد. جزئیات جدید یارانه معیشتی شهریور ماه را از دست ندهید.

طرح جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران به اعطا و شارژ بن‌کارت‌های بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده تحت پوشش، اختصاص دارد که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۵ مادر باردار و شیرده نیازمند، از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند.

جهانبخش مرادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت: «خدمات کمیته امداد در بخش‌های مختلف براساس نیازجامعه هدف ارائه می‌شود، ارائه خدمات درمانی، بیمه‌ای، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و بیمه‌های اجتماعی جامعه هدف از خدمات برجسته این نهاد در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند است. شناسایی بانوان باردار و شیرده دچار سوء تغذیه توسط مراکز بهداشت و درمان زیر مجموعه این دانشگاه‌ها از جمله اقدامات معاونت امور بهداشتی دانشگاه‌ها است و شارژ بن‌کارت تغذیه و پیگیری دریافت سبد غذایی خانواده‌ها از جمله وظایف کمیته امداد در این طرح است.»

دیدگاهتان را بنویسید