مدیریت محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان، با وجود مخارج سنگین تقریبا هیچ توفیق چشمگیری به همراه نداشته است. زردهای اصفهان در رشته هندبال هم با وجودیکی از عوامل تیم هندبال سپاهان بعداز حذف در باشگاه های آسیا، وقوع تبانی بین دو تیم عربی را مطرح کرد.
مدیریت محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان، با وجود مخارج سنگین تقریبا هیچ توفیق چشمگیری به همراه نداشته است. زردهای اصفهان در رشته هندبال هم با وجود هزینه های میزبانی حتی از رسیدن به نیمه‌نهایی باز ماندند.

مهدی قشقایی‌راد با اشاره به شائبه تبانی در مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا گفت: در وهله اول غفلت از خود ما است که اختیارمان را به سایر تیم‌ها می‌دهیم که برای ما تصمیم بگیرند.

سپاهان از آسیا حذف شد و عرب‌ها را به تبانی متهم کرد

مهدی قشقایی‌راد مربی تیم هندبال پرهزینه سپاهان در مورد برد الکاظمه کویت مقابل الریان قطر در جریان مرحله گروهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و شائبه‌هایی مبنی بر تبانی این دو تیم عربی حاشیه خلیج فارس اظهار کرد: دیگر همه چیز تمام شده است و ما از نیمه نهایی این مسابقات حذف شدیم. کار خاصی نمی‌شود کرد. نمی‌توان چیزی را برگرداند یا عوض کرد. در وهله اول باید خود ما در بازی اول با اختلاف نمی‌باختیم تا این اتفاق‌ها برایمان نمی‌افتاد.

مربی فولاد سپاهان در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد شائبه تبانی الریان قطر و الکاظمه کویت که سبب شد شانس سپاهان برای صعود به نیمه نهایی تقریبا از بین برود، گفت: به نظرم ۹۵ درصد افرادی که هندبال بلدند می‌دانند که باید الریان بازی را می‌برد. از نظر من هم بازی عادی نبود اما کاری هم نمی‌شود کرد. هر تیم می‌تواند هر تصمیمی برای خودش بگیرد.

وی افزود: از قدیم این مشکلات در هندبال آسیا بوده و ما شاهد این مسائل بوده‌ایم. نباید اختیار خود را به سایر تیم‌ها بدهیم تا اینطور برایمان تصمیم بگیرند. ما نباید جوری بازی می‌کردیم که کار به اینجا بکشد. ولی در مورد این بازی گفته‌های سایرین (شائبه تبانی دو باشگاه الریان قطر و الکاظمه کویت) به نظرم حقیقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید