«جرثومه فساد»، «رژیم نژاد پرست»، «لکه ننگ» و غیره، همه عناوینی است که محمود احمدی‌نژاد در دوران هشت سال ریاست جمهوری خود علیه اسرائیل به کار برده است.
«جرثومه فساد»، «رژیم نژاد پرست»، «لکه ننگ» و غیره، همه عناوینی است که محمود احمدی‌نژاد در دوران هشت سال ریاست جمهوری خود علیه اسرائیل به کار برده است. از سیاستمداران تا هنرمندان داخلی و خارجی هر یک نسبت به این حملات واکنشی داشته‌اند اما با گذشت نزدیک به دوهفته از آغاز این جنگ، مردی که روزی اظهارات تندش علیه اسرائیل هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل کرد، اکنون سکوت پیشه کرده و هیچ موضعی اتخاذ نکرده است.

احمدی‌نژاد از همان سال‌های اول دوران ریاست جمهوری‌اش خط و نشان کشیدن برای اسرائیل را آغاز کرد. او در بخشی از کنفراس حمایت از فلسطینی‌ها در تهران اظهارات تندی را علیه اسرائیل به کار برد که واکنش نخست وزیر وقت اسرائیل را در پی داشت که گفته بود: «با توجه به تهدیدهای تلویحی رئیس‌جمهور ایران علیه اسرائیل سازمان ملل متحد باید علیه ایران اقدامات لازم را به عمل آورد.»

اظهارات تند احمدی‌نژاد علیه اسرائیل همچنان ادامه داشت. او بار دیگر عنوان کرد: «فکر می‌کنیم زشت‌ترین کاری که در ۷۰ سال اخیر انجام شد، تأسیس رژیم صهیونیستی است. رفع اشغالگری، بازگشت آوارگان، تأسیس دولت ملی فلسطین، آرزوی تاریخی همه ملت‌های منطقه است. همه آرزو دارند روزی برسد، که دیگر هیچ اثری از رژیم اشغالگر و آدمکش صهیونیستی نباشد. هر گامی که این امید را زنده کند، گام مثبتی است و به نفع ملت‌های منطقه.»

دیدگاهتان را بنویسید