🔹مهدی محمدی، مشاور محمدباقر قالیباف، می‌گوید که اطلاعات آنچه به سیسمونی گیت مشهور شد را کسانی که او آنها را می‌شناسد برای انتشار در اختیار وحید اشتری گذاشته بودند.

🔹محمدی همچنین در ادعایی دیگر می‌گوید که بر خلاف آنچه اشتری (کارمند یک خبرگزاری اصولگرا)، ادعا می‌کرده است، اما خانواده‌ی قالیباف هیچ سیسمونی نیاورده و اشتری هم نتوانسته در دادگاه ادعایش را ثابت کند.

🔹چند روز پیش، محمدسعید احدیان، دستیار قالیباف با اشاره توییت آقای قالیباف درباره‌ی تصویب طرحی در مجلس در توییتر نوشت:
«حمایت از افشاگران فساد در چارچوبی قانونمند، از بهترین راههای مبارزه با فساد است چون با ایجاد ناامنی برای مفسدان ، بازدارندگی بالایی دارد. اگر دیدید عدالت‌خواهان از طرح مصوب مجلس حمایت نکردند، بدانید با حمایت قانونی از افشاگران واقعی، بساط پروژه بگیری و عدالت‌خواری جمع می شود»

کاربری در پاسخ به او نوشت:
🔹«حمایت از افشای کدوم فساد؟ فساد همه یا قشر خاص؟ وحید اشتری هم افشای فساد کرد چیشد؟ دست بکشین از این مسخره بازیا حداقل طرفدارای خودتونو گول نزنین.»

او در پاسخ به مهدی محمدی، مشاور قالیباف که از او پرسید کدوم فساد؟، نوشت: همون پرونده سیسمونی گیت و ماجرای سیلی خوردن سربازا که بخاطر جفتش واسش زندان بریدن

🔹محمدی پاسخ داد: سیسمونی رو ایشون رفت دادگاه چیزی رو نتونست اثبات کنه

وحید اشتری در پاسخ نوشت:
▫️«سوال من که خیلی ساده و روشن است! «سیسمونی در دادگاه بالاخره اثبات شد یا نه؟» شما مثلا مشاور امور راهبردی رئیس مجلس هستید پاسخ دادن به یک سوال به این سادگی و روشنی اینهمه طفره رفتن دارد؟

🔹محمدی: مدعی العموم بابت نشر اکاذیب از شما شکایت کرده و محکوم شده اید. ساده و‌ روشنه.

▫️اشتری: خب ظاهرا نشر اکاذیب و سایر جرائم و پرونده‌های ما که یکی دو تا نیست. صرف نظر از وضعیت آرا و پرونده‌ها از شما پرسیدم پرسیدم آیا بنده طبق کیفرخواست و همین آرای موجود در دادگاه نتوانستم از سیسمونی دفاع کنم و محکوم شدم یا نه؟

🔹محمدی: شما باید بگویید «سیسمونی را ثابت کردید؟» یک‌ کلمه است: بله یا خیر!

▫️اشتری: من که متن کامل تمام کیفرخواست‌ها و احکام دادگاه را منتشر کرده‌ام. از اتهام زدن هشتگ مجلس انقلابی داخلش هست تا تمسخر تیتر یک سایت رهبری دریغ از یک کلمه محکومیت بابت اینکه بنویسد متهم نتوانسته موضوع سیسمونی را اثبات کند. شما اینجا یک ادعای جدید کردید خواهش کردم پاسخ بدهید

🔹محمدی: سیسمونی اوردن قالیباف را در دادگاه ثابت کردید یا نه آقای اشتری؟ بله یا خیر؟

▫️اشتری: خیلی زشت است که شما بعنوان مشاور راهبرداری رئیس مجلس ندانید که چون بنده در پرونده سیسمونی گیت کلا در موضوع سیسمونی تبرئه شدم بخاطر اتهامات واهی دیگری همچون هشتگ مجلس انقلابی زدن حکم برایم صادر شد. بعد اینجا یک ادعای دروغ مطرح کنید و بعد که گرفتار شدید از من سوال بپرسید.

🔹محمدی: حکم تبرئه تان را منتشر کنید! در همین حکم شفاف و روشن است که بابت نشر اکاذیب محکوم شده اید. و اگر هم به حرف خودتان باور دارید پس دیگر ادعا نکنید که به خاطر شکایت قالیباف زندان می روید.

▫️اشتری: من که از روز اول بارها درخواست کردم حتما آقای قالیباف شخصا برود شکایت کند تا دادگاه مشخصا موضوع صحت وکذب سیسمونی را مورد بررسی قرار بدهد واز اینکه نهاد امنیتی را بعنوان شاکی جلو بیندازند انتقاد کرده ام یک مورد میشود بیاورید که بنده ادعا کرده باشم شاکی این پرونده اقای قالیباف است؟/

دیدگاهتان را بنویسید