شاهرخ بیانی مربی تیم هوادار گفت: اگر قرار باشد بازی ما هم به سر نوشت مسابقه با پیکان دچار شود، در ورزشگاه آزادی بازی نمی کنیم.

شاهرخ بیانی دستیار اول استقلالی ساکت الهامی قاطعانه تاکید کرد، تیم هوادار تحت هیچ شرایطی زیر بار بازی کردن با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در حضور تماشاگران نخواهد رفت. مصاحبه بیانی را در ادامه می خوانید:

طبق برنامه شما در مرحله نیمه نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس هستید ولی حالا شایعه شده این مسابقه هم به سرنوشت بازی پرسپولیس با پیکان دچار شود که پیکانی‌ها میزبان بودند اما در نهایت در ورزشگاه آزادی برگزار شد. موضع شما در این رابطه چیست؟

قبلاً گفتم و حالا هم دوباره با صراحت اعلام می کنم اگر قرار باشد بازی ما هم به سر نوشت مسابقه با پیکان دچار شود، در ورزشگاه آزادی بازی نمی کنیم. البته در رابطه با آن مسابقه شنیدم که برخی از مسئولان پیکان خودشان موافق بودند ولی ما تحت هیچ شرایطی زیر بار انجام چنین کاری نمی رویم. مسابقه هوادار با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی حتماً باید در ورزشگاه شهید دستگردی و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

و اگر این اتفاق رخ ندهد و بگویند حتماً باید در آزادی بازی کنید تکلیف چه می شود؟

اگر بخواهند چنین اجباری را پیش پای ما بگذارند، بازی نمی کنیم. بگذار سه بر صفر بزنند. نمی‌شود که ما از حق قانونی و مسلم خود محروم شویم. این قانون فیفا است که هر باشگاهی برای خود ورزشگاه معرفی می‌کند و می‌خواهد از مزیت میزبانی بهره ببرد. هوادار در نیمه نهایی میزبانی است و باید از این موقعیت استفاده کند

دیدگاهتان را بنویسید