مرتضی زبردست

همان طور که از قبل هم تقریبآ مشخص بود دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران فینالیست های جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور شدند.
مرتضی فنونی زاده، ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: در این فصل شگفتی آن چنانی در رقابت های حذفی نداشتیم و هر دو تیم تهرانی در بهترین شرایط تیمی شانه به شانه یکدیگر رقبا را پشت سر گذاشته و راهی دیدار پایانی شدند.
وی افزود: البته پرسپولیس به لحاظ روحی با توجه به کسب قهرمانی لیگ برتر وضعیت بهتری دارد با این توضیح که استقلال نیز چون بازی حساس دربی را باخته با انگیزه بیش تری برای جبران آن شکست به استقبال دیدار پایانی فصل خواهد آمد.
مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به هماهنگی مطلوب سرخ های پایتخت یادآور شد: شاگردان یحیی گل محمدی قطعا کناره های چپ و راست را بسته و اجازه نفوذ به دو بازیکن سرعتی استقلال یعنی قائدی و محبی نخواهند داد، خط دفاعی تیم پرسپولیس در بازی برابر تیم هوادار دو، سه بار شتاب زده عمل کرد و یک پنالتی هم داد که نباید تکرار شود.
مربی بین المللی فوتبال کشورمان راجع به احتمال دبل قهرمانی تیم مورد علاقه خود نیز می گوید: این پرسپولیس بنده را یاد تیم دهه شصت سلطان علی پروین می اندازد همه بازیکنان آن تیم خصوصآ هافبک ها و مهاجمان عطش گل زنی داشته و به بهترین شکل ممکن کار پرس را به درستی انجام می دادند ضمن این که در نبردهای یک برابر یک نیز اکثرأ موفق بودند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه صحبت هایش به رفاقت بعد از رقابت هم اشاره کرد و گفت: دیدارهای حساس فینال که بعضا فیزیکی هم می شود نباید اصل و اساس اخلاق را تحت الشعاع قرار داده و جوً ورزشگاه را متشنج کند امیدوارم تماشاگران فهیم و دوست داشتنی فوتبال کشورمان ظرفیت و پذیرش بُرد و باخت این بازی را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید