شرایط دریافت عیدی دولتی اعلام شد

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از پرداخت وام به مستمری‌بگیران این صندوق خبر داد.
چندی پیش خبرهایی مبنی بر تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ بجای یارانه نقدی منتشر شد. هنوز برای تغییر یارانه نقدی تصمیم گیری نشده است. وزیر اقتصاد گفت: تا تیرماه خبری از تغییر یارانه نقدی وجود ندارد. یارانه نقدی تیرماه به حساب سرپرستان خانوار بزودی واریز خواهد شد. مشخص نیست چه زمانی مشکل یارانه نقدی حل خواهد شد. مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از پرداخت وام به مستمری‌بگیران این صندوق خبر داد و گفت: مبلغ وام در نظر گرفته شده برای هر فرد ۵ میلیون تومان است.

بیت‌الله برقراری؛ مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر امروز در حاشیه بازدید عیسی‌زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از این صندوق و جلسه با مدیران کل ستادی و استانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار کرد: این صندوق براساس سیاست‌های کلی نظام و حمایت از اقشار ضعیف و محروم در سال ۱۳۸۴ شکل گرفت.

وی با اشاره به اصل ۲۹ قانون اساسی و پوشش بیمه همگانی برای اقشار مختلف جامعه، گفت: سن ورود به این صندوق از ۱۸ سالگی تا ۵۰ سالگی است و روستاییان و عشایر و جمعیت شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر می‌توانند در این صندوق عضو شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر ادامه داد: خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همانند سازمان تامین اجتماعی است و پرداخت مستمری کارافتادگی و همچنین پرداخت مستمری به بازماندگان از خدماتی است که در این صندوق انجام می‌شود و به جز خدمات درمانی تمامی خدمات این صندوق همانند سازمان تامین اجتماعی است.

دیدگاهتان را بنویسید