مرتضی زبردست

مسابقه های ورزشی تحت هر شرایطی و به هر مناسبتی که برگزار شود عامل شور و نشاط ورزش کاران، دست اندرکاران و علاقه مندان رشته های مختلف ورزشی خواهد شد.
مهندس میرزافلاح، معاون منابع انسانی شرکت تام ضمن بیان این مطلب گفت: برای بنده و سایر همکاران جای بسی خوش حالی است که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت تام، میزبان تعدادی از تیم های زیر مجموعه ایران خودرو هستیم.
وی افزود: قدر شناسی در فرهنگ مردم ما جایگاه برجسته ای داشته و امیدواریم ما نیز بتوانیم از مشی پیشکسوتان خود استفاده کرده و یاد و نام حامیان خانواده صنعت و بالاخص مدیران سخت کوش و کار آفرین شرکت تام را گرامی داشته و راه شان را ادامه دهیم.
پای ثابت تمرین های تیم والیبال مدیران شرکت تام راجع به مسابقه های در حال برگزاری این دوره می گوید: تا جایی که بنده شاهد بودم و کسب اطلاع کردم بازیکنان ما در رشته های مختلف هرگز اجازه ندادند رقابت های فشرده ورزشی خدشه ای بر رفاقت آنان وارد کند که این مصداق همان ورزش جوان مردانه است.
میرزافلاح در خصوص برنامه های آتی ورزش تام هم یادآور شد: به طور قطع مسابقه های جاری را به جشنواره دهه مبارک فجر گره زده و همراه دیگر شرکت های تحت پوشش ایران خودرو، اختتامیه ای متناسب با شأن بزرگ ترین خودرو ساز خاورمیانه برنامه ریزی خواهیم کرد.
معاون منابع انسانی شرکت تام در خاتمه صحبت هایش تصریح کرد: قهرمانی شرکت تام در رشته تنیس روی میز و نایب قهرمانی این مجموعه در تیراندازی، ما را بر آن داشت تا به این دو رشته با حمایت و مساعدت مدیر عامل، قائم مقام ها و اعضای محترم هيأت مدیره شرکت تام توجه بیش تری داشته باشیم با این توضیح که مقرر کردیم آلبوم عکس تیم ها و نفرات برتر هر رشته در آرشیو دفتر سرپرست ورزش شرکت تام نگهداری و اخبار آن به مرور رسانه ای شود، البته از ورزش بانوان هم غافل نخواهیم بود مشروط به این که علاقه مندی خودشان را عملا ثابت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید