🔹تاثیر تبلیغاتی برندها بر سبک زندگی مردم غیرقابل انکار است. نمونه آن برند «برندی ملویل» در چین است که با شعار «سایزت رو کوچک کن» تنها یک سایز لباس تولید می‌کند! طبق جدولی که این برند برای لباسهایش در نظر گرفته است، خانمی با قد ۱۶۵، باید فقط ۴۸کیلو وزن داشته باشد تا بتواند یکی از لباسهای برندی ملویل را بپوشد.

🔹این برند حتی برای شعبه‌های خود نیز از فروشنده‌های زن و مرد با همین قد وقامت استفاده می‌کند و در مصاحبه‌های قبل از شروع کار به جدول تناسبی قد و وزن خود تاکید دارد.

دیدگاهتان را بنویسید