فدراسیون وزنه‌برداری در حالی که هنوز بدهی‌های قبلی را به طور کامل تسویه نکرده است با یک بدهی جدید روبه‌رو شده است.

سجاد انوشیروانی درباره‌ وضعیت بدهی‌های فدراسیون وزنه‌برداری گفت: یک قسمت از بدهی مالیاتی فدراسیون را پرداخت کردیم و یک قسمت دیگر را تا مرداد اجازه گرفتیم که پرداخت کنیم که مبلغی نزدیک به یک میلیارد تومان است. فدراسیون برای آزادی ۱۰ سال معوقات پرداخت اجاره به شرکت توسعه و تجهیز دارد که حدود ۵ میلیارد تومان می‌شود و برای سالن کبکانیان هم حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان بدهکار است.

او ادامه داد: یک بدهی عمده دیگری که در آینده روبه‌رو می‌شویم مربوط به پرداخت سنوات کارمندانی است که بازنشسته شده بودند و یا همکاری آن‌ها با فدراسیون تمام شده بود. سنوات آن‌ها در پایان هر سال تسویه نشده است و از این رو ما باید برای هر نفر بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان بپردازیم. دوستان شکایت کرده‌اند و پرونده‌ها فعلا در حال جریان است.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد هزینه بازسازی کمپ تیم‌های ملی در مجموعه آزادی گفت: هزینه ۱۰ میلیارد تومانی در بردارد. مجمع سالانه فدراسیون نیز آخر خرداد برگزار می‌شود تا صورت مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را مشخص کنیم و از مجمع رای بگیریم. هم‌چنین مطابق ماده ۲۰ تا ۲۶ اساسنامه فدراسیون، مجوزهای لازم را از مجمع بگیریم تا فدراسیونی عملیاتی و چابک داشته باشیم. البته این را هم بگویم که کار سخت است اما هیچ موقع امید را از دست نمی‌دهیم. از طرفی دوستان در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کنار ما بوده‌اند و برای ما قوت قلب است که به وزنه‌برداری عنایت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید