مرتضی زبردست

شکست تیم ملی والیبال ما مقابل ژاپن با توجه به باخت سه بر صفری که در لیگ ملت ها برابر این تیم داشتیم غیر منتظره نبود ولی می توانستیم بهتر بازی کنیم.
جهانگیر ترابپور، ملی پوش اسبق والیبال کشورمان ضمن بیان این موضوع گفت: متأسفانه بازیکنان و کادر فنی تیم ما بعد از چند بازی نه چندان دشوار برابر ژاپن ضعیف و پُر اشتباه عمل کرده و خیلی راحت تسلیم شدند.
وی افزود: قبل از بازی فینال علاقه مندان والیبال امیدوار بودند آمین اسماعیل نژاد یا صابر کاظمی بهترین های تیم ما باشند ولی تعویض شتاب زده امین، او را از شرایط روحی لازم دور کرد و صابر هم نتوانست کارایی گذشته را داشته باشد همین مورد در خصوص پاسورهای تیم نیز اتفاق افتاد.
مربی بین المللی والیبال کشورمان شرایط روحی بازیکنان تیم ملی را هم ضعیف توصیف کرد و ادامه داد: وقتی برخی از بازیکنان شاخص ما توپ های تک دفاع و بی دفاع را به خارج می زنند نشان از شرایط بد روحی، روانی آن هاست و دیدیم تماشاگران حاضر در سالن هم به این نکته واکنش نشان داده و سرمربی تیم ملی را آماج حملات خود قرار دادند.
ترابپور در بخش پایانی مصاحبه خود با سایت چند ثانیه گفت: تعویض بازیکن حق مربی است و هیچ ایرادی هم به آن نمی شود گرفت مشروط به این که تعویض سیاسی و برای جلوگیری از انتقادهای احتمالی بعد از بازی نباشد، بازیکن اگر اتکاء به نفس و استقلال عمل نداشته باشد خلاقیت و روحیه جنگندگی خود را از دست داده و چهره بازنده به خود می گیرد که دیدیم همین اتفاق هم افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید