گل تماشایی والی از خرید جدید اسپانیایی فولاد، پرسپولیس را در اهواز مقابل بازیکنان سابق خودش از پای در آورد.

پرسپولیس با وجود ارائه نمایشی هجومی مقابل فولاد خوزستان، اسیر تک گل هافبک اسپانیایی جدید نکونام شد.
پیروزی فولاد خوزستان مدعیان لیگ برتر را به سمت خوشحال کرد و حالا رقابت در صدر جدول بسیار نزدیک تر شده است.

جواد نکونام با انبوه بازیکنان پرسپولیسی شامل سعید آقایی، مهدی شیری، احسان پهلوان و چند بازیکن سرخپوش سابق دیگر، موفق شد مچ یحیی گل‌محمدی را برای اولین بار در لیگ بخواباند.

شکست پرسپولیس با گل اسپانیایی فولاد

تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در آخرین دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 17:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید تا دومین شکست فصل سرخپوشان تهرانی در اهواز رقم بخورد.

تک گل این بازی را تورس، بازیکن اسپانیایی جدید تیم فولاد که از اوساسونا در لالیگا به این تیم آمده به زیبایی در دقیقه 22 به ثمر رساند.

پرسپولیس با وجود این شکست 35 امتیازی و در صدر جدول باقی ماند اما اختلاف امتیاز سرخپوشان با سپاهان به دو امتیاز کاهش یافت.

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، روبرتو تورس، عارف آقاسی، محمدامین حزباوی، سعید واسعی (71- ایوب والی)، سینا مریدی و سعید آقایی (85-وحید حیدریه).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (71-علیرضا بابایی)، دانیال اسماعیلی‌فر (71-مهدی عبدی)، علی نعمتی (39 – علی نعمتی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی (71-کمال کامیابی‌نیا)، وحید امیری، گئورگی گولسیانی و محمد عمری (89-فرشاد فرجی).

داور: موعود بنیادی‌فر

گل فولاد در دقیقه ۲۲: سانتر احسان پهلوان از سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس، روبرتو تورس را صاحب موقعیت کرد و ضربه فنی و والی این بازیکن در گوشه دروازه بیرانوند جای گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید