شاید اگر مبلغ حقوق پسرم را بگویم تعجب کنید. شاید باورتان نشود ما از مبالغ نازل از زمانی که در شیرودی بودیم،‌ با ۲ هزار تومان شروع کردیم و الان هم با قانون وزارت کار، کار می‌کنیم.

رئیس سابق هیات فوتبال تهران می‌گوید فرزندش در این هیات فقط چهار شغل داشته است اما برخی با غرض‌ورزی گفتند او ۹شغل دارد!
حبیب‌الله شیرازی، رئیس سابق هیات فوتبال تهران در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اظهار کرد: به قطار درحال حرکت سنگ‌هایی زده شد اما با این حال ما تلاش کردیم و تا شرایط خوبی را فراهم کنیم. در دوره خودمان ساختمان هیات فوتبال تهران را خریداری کردیم تا این هیات دارای جا و مکان باشد. ما با طرح آسیا ویژن حرکت نوینی را اجرا کردیم.

وی افزود: ما هم در بحث مسابقات و هم مسائل دیگر نهایت تلاتشمان را کردیم. به طور مثلا در بخش پزشکی ما ۱۵ بازیکن را نجات دادیم. خیلی از والدین به خاطر آزمایش‌هایی که در ایفمارک انجام دادیم از ما تشکر کردند. حتی در این راه پسر من هم مورد هجمه واقع شد. با اینکه ۴ شغل داشت اما گفتند ۹ شغل دارد. با این حال فقط یک حقوق دریافت می‌کرد. آقای تاج هم بارها از ویژگی‌های پسرم تعریف می‌کرد. او مدارک لازم برای مربیگری، داوری و مدیریت در فوتبال را کسب کرده است. نه به عنوان فرزندم، بلکه به عنوان مدیر آسیا ویژن از او تشکر می‌کنم.

نباید مدیری را که ۱۵ سال خدمت کرده زیر سوال ببریم

شیرازی در ادامه در جمع خبرنگاران درباره شایعه تقلب در انتخابات این هیات با استفاده از برگه‌های رای گفت: برای یک بار هم شده از آقای تیموری درباره انتخابات سوال کنید. آقای تیموری دبیر مجمع بودند. من نسبت به عملکرد برنامه‌ شب‌های فوتبالی با آقای دکتر جبلی، رئیس سازمان صداوسیما صحبت خواهم کرد. وقتی برای مناظره کسی را دعوت می‌کنید اجازه بدهید صحبت‌ها مطرح شود. هیچ جایی چنین کاری انجام نمی‌شود که مجری برنامه به سمت کسی تمایل داشته باشد. به هر حال باید با تهمت‌هایی که از رسانه ملی مطرح شد، برخورد شود. مدیری که ۱۵ سال صادقانه برای حکومت اسلامی و این نظام تلاش کرده را نباید زیر سوال ببریم.

حبیب‌الله گفت: واقعا یک سری توقعات و انتظاراتی وجود دارد که من نوعی که ۱۵ سال کار کرده‌ام نمی‌توانم آن را فراهم کنم. گفتم شاید این فرصت داده شود به عزیزانی که مشتاق هستند به مسند این پست برسند، البته راجع به دکتر براتی نمی‌گویم. ایشان مکلف هستند که ظرف مدت ۶ ماه انتخابات را برگزار کنند.

تاج پیشنهاد داده پست مشاور را قبول کنم

او در پاسخ به این سوال که آیا از این به بعد از فوتبال فاصله می‌گیرد، گفت: فوتبال با من عجین بوده است. از بچگی بازی کرده‌ام و داور فوتبال بوده‌ام. از سال ۶۰ در فوتبال حضور داشته‌ام. قطعا الان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ هم هستم. آقای تاج پیشنهاد پست مشاور داده است تا نقطه نظراتم را به خاطر تجاربم به فوتبال ارائه کنم.

هیچ خوف و هراسی ندارم

رئیس سابق هیات فوتبال تهران در پاسخ به این سوال که اگر به عقب برگردد، چه کاری را نمی‌کرد؟ بیان کرد: هر کسی باید یک سری بازنگری در کارنامه‌اش کند. تمام تلاش من این بوده است که آن فیدبک یا بازخورد را از باشگاه‌ها و روسای هیات‌های فوتبال و … بگیرم. یک هجمه رسانه‌ای در این دو، سه ماه به من وارد آمد. بنده مسئولیت داشتم و باید پاسخگوی ابهامات باشم. بعضی گفتند که اگر به تلویزیون نمی‌رفتید،‌ بهتر بود اما من هیچگونه خوف و هراسی ندارم.

شیرازی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی از برنامه شب‌های فوتبالی تا صبح همان روز رخ داد که به یک باره تصمیم به استعفا گرفت، توضیح داد: بررسی زیادی کردم و گفتم شاید بودن من موجب می‌شود که توسعه فوتبال در پایتخت متوقف شود. گفتم پس اجازه دهم نایب رئیسم که از تیم من هست به این مسند بیاید. رئیس بعدی هم که می‌آید مانند دوی امدادی کمک می‌کنند تا به مقصد برسیم.

با حقوق وزارت کار، دستمزد می‌گیریم

او درباره آینده کاری پسرش در هیات فوتبال گفت: ایشان مستقل است و می‌تواند تصمیم بگیرد. او اینجا به عنوان مسئول و کارمند من است و با هیچ فردی فرق ندارد. حقوقش هم یکی بوده نه، ۹ تا. در حق او اجحاف شده است. در مسائل مختلف تجسس نکنید. شاید اگر مبلغ حقوق پسرم را بگویم تعجب کنید. شاید باورتان نشود ما از مبالغ نازل از زمانی که در شیرودی بودیم،‌ با ۲ هزار تومان شروع کردیم و الان هم با قانون وزارت کار، کار می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید