🔹صادق محصولی یا همان رفیق شفیق احمدی نژاد و البته پدرخوانده پایداری ها بیش از آنکه بخاطر اقدامات سیاسی اش مورد توجه باشد بخاطر صفرهای متعدد و زیاد ثروتش محل توجه بوده و هست اما او هیچگاه در مورد چگونگی کسب چنین ثروت افسانه ای صحبت نکرده است. ثروتی که بدون شک پشتوانه تحرکات سیاسی این سال های جبهه پایداری بوده است.

🔹احتمالا محصولی با رصد جو مجلس و اظهارات پیرامون ثروت خود را دیده، برای جلوگیری از مطرح شدن چنین مسائلی از تریبون مجلس، عطای وزارت را بر لقای آن بخشید و در عوض، احمدی‌نژاد او را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

🔹اما موردی که همیشه محصولی را بر سر زبان‌ها نگه می‌دارد، صفرهایی است که در پس دارایی او می‌آید؛ دارایی‌هایی که بسیاری آن را افسانه‌ای می‌دانند.سال ۱۳۹۰ و در آستانه اننتخابات مجلس هشتم، فضای سیاسی فضایی شبیه به همین روزها بود؛ نخستین رای‌گیری بعد از انتخابات برگزار شده توسط محصولی در سال ۱۳۸۸.

🔹دو طیف اصولگرایان با یکدیگر رقابت می‌کردند؛ از همین بابت جبهه تازه تاسیس پایداری با ائتلاف اصولگرایان با یکدیگر رقابت داشتند و از این رو، قاسم روانبخش به نمایندگی از جبهه پایداری و علیرضا زاکانی به نمایندگی از ائتلاف اصولگرایان باهم مناظره کردند. در این مناظره زاکانی می‌گوید که «آقای صادق محصولی که اعلام می‌کند خمس بنده ۴۵۰ میلیون تومان است کارش با ما معلوم است که خمس ما تنها ۴۵۰ هزار تومان است.»

🔹اگر اموال مازاد محصولی در آن زمان بیش از ۲ میلیارد تومان بوده باشد، احتمالا همان ثروت افسانه‌ای پدرخوانده این روزهای جبهه پایداری و منزل چند صد متری در دیباجی و …. باید صحت داشته باشد؛ پدر خوانده‌ای که برخی معتقدند نقش یک عابر بانک را برای این نحله تندروی اصولگرایان بازی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید