🔹نونهالانی که تازه سر از آنتن در آورده‌اند و خود را تولیدکننده و مولف و … می‌دانند؛ سالهاست با برند شهدا و اسلام در این نظام رشد کرده و پول در آورده‌اند. آنها امروز با شنیدن خبر بازگشت رضا رشیدپور و گلزار به آنتن تلویزیون فریاد وا اسلاما سر می‌دهند و دست به تحریم صداوسیما می‌زنند. از خانواده شهدا خرج می‌کنند و جریان مدیریت شده باند خود را جلو می‌برند. حداقل ظرفیت وجودی‌تان را اندازه گلزار بالا می‌بردید.

🔹بعد از سال‌ها نقد به صداوسیما فکر می‌کردند مدیریت این دستگاه عریض و طویل با حسینیه محل خود فرقی ندارد و با ۰۹۱۵ها کار را پیش می‌بریم.

🔹بعد از ۲ سال حضور در مدیریت کلان صداوسیما امروز صدایی از قلک صداوسیما بیرون نمی‌آید و آقایان متوجه شده‌اند خزانه‌ای که ساخته مدیران قبلی بود هم خرج کرده‌اند و مخاطب و پولی نیست که ادامه دهند.

🔹دست از پا دراز تر سراغ سلبریتی‌های سفیدی رفتند که بتوانند مخاطب را با آنتن آشتی دهند، بلکه شرکت‌های بازرگانی ۳سال ۳سال پیش پیش جیب معاونت بازرگانی را پر کنند.

🔹با فشار از بیرون و درون، تغییرات در صداوسیما ادامه خواهد داشت. هم در رویکرد هم در مدیران. بهتر است آنجا را ملک شخصی ندانیم و حالا که با دیوار واقعیات روبرو شده‌ایم، آمار مالی دخل و خرج را هم برای مردم عیان کنیم و آنها را غریبه ندانیم.

دیدگاهتان را بنویسید