🔹 یکی از اتفاقات مهم تیم ملی در اردوی آبان ماه، اخراج احمد نوراللهی بود. هافبک کم‌حاشیه‌ای که پیش‌تر اتفاقی اینچنینی را تجربه نکرده بود اما قبل از بازی با هنگ‌کنگ اردو را ترک کرد تا نشان بدهد از سکونشینی ناراحت است.

🔹با این حال و بعد از ماجرای احمد نور، بازیکنان بزرگی نظیر مهدی طارمی سعی کردند وساطت کنند تا نوراللهی فرصت دیگری به دست بیاورد و به اردو برگردد. اتفاقی که مورد قبول امیر قلعه‌نویی قرار نگرفت تا شماره ٨ سابق پرسپولیس راهی به ترکیب تیم ملی مقابل ازبکستان به دست نیاورد و به تاشکند نرود.

🔹البته شنیده می‌شود حسین کنعانی‌زادگان هم صحبتی با امیر قلعه‌نویی انجام داده که درخواست او هم مورد پذیرش سرمربی تیم ملی قرار نگرفته.گویا تنها راهکار برای بازگشت نوراللهی به اردوی تیم ملی، عذرخواهی رسمی او بوده که به نظر می‌رسد با پاسخ منفی این هافبک ٣٠ ساله مواجه شده.

🔹اینها همه اخباری است که بعد از اخراج نوراللهی به بیرون درز پیدا کرده. البته نزدیکان نوراللهی مترصد فرصتی هستند تا بتوانند سوءتفاهم موجود را از بین ببرند و نظر قلعه‌نویی را در رابطه با هافبک الوحده تغییر بدهند. اتفاقی که باید ببینیم آیا به سرانجام می‌رسد یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید