روزنامه همشهری نوشت:

🔹رم مورینیو نیز ۲امتیاز دیگر را در لیگ اروپا از دست داد. پس از پایان مسابقه، ژوزه بار دیگر به جای خالی سردار آزمون اشاره کرد؛ بازیکنی که در فهرست اروپایی رم حضور ندارد و بدون‌شک اگر در این فهرست قرار داشت، می‌توانست به تیمش کمک کند.

🔹با این میزان از علاقه آقای خاص به سردار و اشاره مداوم او به این بازیکن در روزهای گذشته، اصلا بعید نیست که باشگاه رم با حضور آزمون در جام‌ملت‌ها مخالفت کند و این بازیکن در این تورنمنت غایب باشد!

🔹مهدی طارمی در بازی رفت با بارسا، یکی از بهترین‌های تیمش بود اما در بازی برگشت، اصلا خوب نبود و دور از فرم ایده‌آل ظاهر شد. به‌طور کلی به لحاظ آماری، این فصل، بدترین فصل حضور مهدی در پورتو به شمار می‌رود. به‌نظر می‌رسد او دوست داشت در این تابستان باشگاه را ترک کند و ماندن در پورتو، انگیزه‌اش را کاهش داده است.

🔹شکست در اسپانیا، همه‌چیز را برای تیم پرتغالی دشوار کرده است. پورتو باید بازی آخرش در گروه را مقابل شاختار انجام بدهد و هر نتیجه‌ای‌ جز شکست، این تیم را به دور بعدی می‌برد اما شاختار در دیدار خانگی قبلی، بارسا را شکست داد و بدون تردید حریف سرسختی برای پورتو خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید