ادامه روند افزایش قیمت‌ها در بازار و کوچک‌تر شدن سفره مردم کار را به‌جایی رسانده که دیگر موج انتقادات تند علیه دولت سیزدهم از جبهه اصلاح‌طلبی و منتقدان سنتی دولت فراتر برود و صدای منتقدان از هر دو جناح سیاسی بلند شود.

کار به‌جایی رسیده که برخی از مدافعان دیروز سیدابراهیم رئیسی، امروز به صف منتقدان او وارد شده‌اند و با ادبیاتی تند او را خطاب قرار می‌دهند، او را شایسته انتقاد نمی‌دانند و به رئیس دولت محبوب‌شان اخطار می‌دهند که با این روند باید آماده اتفاقی بزرگ بود. یکی از آخرین موارد این انتقادات از جبهه اصول‌گرایی از سوی مهدی عرب صادق، عضو شورای مرکزی و معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی، مطرح شد که در توئیتر این‌گونه نوشت: «آقای رئیس‌جمهور؛ دولت شما، دیگر شایستگی انتقاد بی‌اثر را هم ندارد!».

البته پیش از این هم محمد مهاجری، روزنامه‌نگار اصول‌گرا (که البته مدتی طولانی است منتقد عملکرد رئیسی شده است) در توئیتر از رئیس دولت سیزدهم خواسته بود برای مدتی سوئیچ قطار پیشرفت را به حسن روحانی بدهد تا قیمت‌ها به حالت قبل برگردد. او در آخرین توئیت خود رسماً به ابراهیم رئیسی اخطار داده که «بوی الرحمان دولت» با این روند بلند شده است. مهاجری نوشته بود: «آقای رئیسی! هروقت دستگاه ریموت‌کنترل دولت را از جماعت پایداری‌چی پس بگیرد، آدم‌حسابی‌ها دورش جمع می‌شوند و می‌توان امیدوار بود که هم خودش از اسارت درآید، هم مملکت نفس بکشد. اما اگر شجاعت چنین کاری را نداشته باشد بوی الرحمان و عطر حلوای دولت همه‌جا را پر خواهد کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید