قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۵۱ هزار تومانی که معادل تقریبا ۲.۵ درصد است، در آخرین خرید و فروش‌های روز پنجشنبه ششم بهمن به دو میلیون و ۱۱۴ هزار تومان رسید.
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار همزمان با آخرین معاملات عصر پنجشنبه ششم بهمن روی قله جدیدی ایستاد؛ دو میلیون و ۱۱۴ هزار تومان. از یک طرف رشد تقریبا ۸۰۰ تومانی دلار آزاد و طرفی دیگر افزایش نیم‌درصدی ارزش انس جهانی باعث شد رکورد قیمت طلا ۱۸ عیار که تا الان دو میلیون و ۸۴ هزار تومان محسوب می‌شد، ارتقا پیدا کند و برای اولین بار از مرز دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رد شود.

رشد قیمت طلا و دلار در آخرین روز معاملاتی هفته، سکه‌های طلا را از افزایش قیمت بی‌نصیب نگذاشت و سکه امامی یا همان تمام‌بهار طرح جدید را تقریبا یک میلیون گران‌تر از چهارشنبه یعنی ۲۴ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان معامله کردند و قیمت ربع‌سکه بهار آزادی با افزایش ۳۵۰ هزار تومانی به کانال ۹ میلیون برگشت.
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار؛ دو میلیون و ۱۱۴ هزار تومان

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۵۱ هزار تومانی که معادل تقریبا ۲.۵ درصد است، در آخرین خرید و فروش‌های روز پنجشنبه ششم بهمن به دو میلیون و ۱۱۴ هزار تومان رسید. روز چهارشنبه طلافروش‌ها در خرید و فروش‌های خودشان، نرخ طلا ۱۸ عیار را دو میلیون و ۶۳ هزار تومان محاسبه می‌کردند.

البته اطلاعات فرارو نشان می‌دهد قیمت لحظه‌ای هر گرم طلا ۱۸ عیار در روز پنجشنبه ششم بهمن تا دو میلیون و ۱۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان پیشروی کرده و عدد دو میلیون و ۶۰ هزار و ۴۰۰ تومان، کمترین رقمی بوده که برای هر گرم طلا ۱۸ عیار رد و بدل شده است. نمودار طلا ۱۸ عیار نشان می‌دهد رکورد قبلی آن در روز‌های دوم و سوم بهمن امسال تثبیت شده و حالا فقط بعد از ۷۲ ساعت شاهد ثبت اعداد و ارقام جدیدی هستیم. قیمت طلا ۱۸ عیار در پایان روز‌های دوم و سوم بهمن دو میلیون و ۸۴ هزار تومان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید