🔹پیش از آنکه آفتاب چهارشنبه طلوع کند، ۳ قاتل و یک متجاوز برای اجرای حکم مرگ پای چوبه دار رفتند اما سرنوشت یکی از قاتلان با چوبه دار گره خورد و ۳ زندانی دیگر موفق شدند از پای چوبه دار به زندان برگردند.

🔹قاتلی دیگر که سحرگاه حکم قصاصش اجرا شد، ۴ سال قبل دست به جنایتی هولناک زد و جان ۳ نفر را گرفت. قربانیان زن و شوهری جوان و دختر ۶ ساله شان بودند که با ضربات چاقو در طبقه هفتم برج سپید در غرب تهران به قتل رسیده بودند.

🔹دومین مردی که سحرگاه دیروز در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفت، ‌ یکی از روزهای اردیبهشت سال ۹۴ زنی ۴۳ ساله به نام مریم را به قتل رسانده بود. او اما در واپسین لحظات توانست از اولیای دم مهلت بگیرد و از پای چوبه دار به زندان برگردد.

🔹سومین محکومی که پیش از طلوع خورشید روز چهارشنبه، پای چوبه دار رفت و موفق شد در واپسین لحظات از اولیای دم مهلت بگیرد و به زندان برگردد، دوازدهم آبان سال ۹۶ جان زنی جوان را گرفت.

🔹اما آخرین مردی که سحرگاه دیروز پای چوبه دار رفت و حکمش متوقف شد، ‌پرونده اش با ۳ قاتل دیگر تفاوت داشت. هرچند او هم در آخر اشک شوق ریخت از اینکه فرصت زندگی دوباره یافته است. او به جرم تجاوز به عنف به اعدام محکوم شده بود. وی سال ۹۴ زنی را به عنوان مسافر سوار ماشینش کرد اما به گفته خودش وسوسه های شیطانی به سراغش آمد و با تهدید به زن جوان تجاوز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید