عضو کمیسیون اصل 90 مجلس دهم گفت: یک جریان در قوه قضاییه مانع به ثمر رسیدن و به نتیجه رسیدن پرونده سعید طوسی شد. اینکه به دستور چه کسی بود مشخص نیست ولی پرونده در کمیسیون اصل 90 با شاکی های خصوصی موجود بود.
عدم برخورد با امثال سعید طوسی و رضا ثقتی دلایل سیاسی دارد | متاسفانه عده‌ای مفاسد را لاپوشانی می‌کنند
پارسایی، نماینده مجلس دهم در پاسخ به اینکه چه جریانی مانع به نتیجه رسیدن پرونده سعید طوسی شد، به دیده‌بان ایران گفت: اینکه به دستور چه کسی بود مشخص نیست ولی پرونده در کمیسیون اصل 90 با شاکی‌های خصوصی موجود بود.

انتشار فیلم منتسب به رضا ثقتی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، موجی از واکنش‌ها را به همراه داشته است. در مجلس دو نماینده‌ نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده اند، مرتضی محمودوند در تذکری شفاهی ماجرای مدیر کل ارشاد گیلان را «اوج مصیبت» دانست. مجتبی ذوالنوری، نایب رئیس مجلس هم در واکنش به تذکر محمودوند، تقصیر را به گردن منتشرکنندگان این فیلم انداخت و عنوان کرد که «جرم کسانی که ویدیوی فحشای مدیر کل ارشاد گیلان را منتشر کرده‌اند بیشتر از فحشاکنندگان است»

برای برخی ماجرای این رسوایی جنسی و دوگانگی رفتارهای بیرونی‌ مدیران ارشد با زندگی شخصی خود، یادآور پرونده سعید طوسی است. بهرام پارسایی، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس قبل در صفحه توییتر خود در این خصوص نوشته است: «پرونده سعید طوسی در کمیسیون اصل 90 مجلس موجود است. اگر این پرونده با وجود چند شاکی خصوصی برخلاف قانون، شرع و شرافت بایگانی نمی‌شد و متهم طبق قانون مجازات می‌شد، اکنون شاهد ظهور ثقتی‌ها نبودیم. گشت ارشاد برازنده این افراد است.»

دیدگاهتان را بنویسید